Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Vilket av dem?

Permalänk
Medlem

Det billigaste värkar lite högreklockad samma mängd minne och flera hundra billigare givetval och asus kylare är kanon

Visa signatur

Fractal r4 5volt. Amd 965 3.4 ghz Noctua DH 14 Asus M4N68T LE
Ssd diskar Samsung 850pro/intel 730 /320 Crucial m4 /8 tb mx500
Nätagg Corsair vx 450 = Seasonic m12d

Permalänk
Medlem

Den dyrare är ju referens och den billigare har eftermarknadskylare som är klart bättre, så om du inte har ett väldigt liten/ dåligt ventilerad dator så tycker jag verkligen att du ska välja den billigare med eftermarknadskylaren.

Visa signatur

Processor:Intel 3770k @ 4.5Ghz, Moderkort: Msi Z77A-GD65, Grafikkort Asus 5700XT Strix, Chassi: NZXT H440 White, RAM Kingston 16gb, SSD Corsair Neutron 256gb, Nätaggregat Evga Supernova 750 G2, Kylare För varm Hyper 212 Evo Ljudinterface Steinberg UR22 Mk2 Studiomonitorer Yamaha HS8

Permalänk
Medlem

Nu e det så att jag köpte den billigare men dem gav fel och fick den dyrare. Så jag vet inte om man ska behålla det eller gå till butiken och byta. Vad skulle ni gjort om samma hade hänt er?

Permalänk
Skrivet av patanlol:

Är det värt att behålla kortet eller ska jag byta ut det imorgon då butiken är öppen.

Stirra dig inte blind på priset, jag hade bytt ut det. Det billigare är bättre.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define S - CPU: Intel Core i7-6700K @stock - PSU: EVGA SuperNOVA 650 G2 650W GPU: Palit GeForce RTX 2080 GameRock Premium - MB: ASUS Z170 Pro Gaming - RAM: Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) / 2133MHz CL13 - HDD: Samsung SSD 850 EVO SSD 500GB - Kylare: be quiet! Pure Rock - Skärm: Asus ROG PG278QR - Hörlurar: Sennheiser PC 360 - Tangentbord: CM Masterkeys PRO S Gaming - Mus: Zowie FK2

Permalänk
Medlem

Varför skapade du en ny tråd ?

Permalänk
Inaktiv

kommer du köra sli så kan du behålla den annars så är det väl bättre att lämna tillbaka det

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd smått rensad och låst.*

Citat:

§ 3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

§ 4
Bumpning

Det är inte tillåtet att skriva inlägg som endast är till för att flytta tråden högre upp i trådlistningen (så kallad bumpning). Däremot är det tillåtet att skriva flera inlägg i rad förutsatt att varje nytt inlägg tillför information eller på annat sätt för diskussionen framåt. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

(och § 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.)

http://www.sweclockers.com/forum/regler

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.