Tibia kraschar när jag startar CS:GO

Permalänk
Medlem

Tibia kraschar när jag startar CS:GO

Tjena som titeln lyder så kraschar Tibia när jag startar CS:GO. Det blir "Tibia.exe har slutat fungera".

Så jag undrar om det finns något jag kan göra med inställningar eller ett program för att förhindra detta?

Tack på förhand MVH //Flinter

Permalänk
Medlem

Prova å kör Tibia i OpenGL och minimizera det

Permalänk
Medlem

Ingen anledning att vara otrevlig. Bara att ignorera.

Visa signatur

| EVGA Z170 FTW | i7 6700k | ASUS RTX 3070 | 16GB DDR4 3200MHz | Cooler Master V850 | Samsung 840 Evo 250GB + 2x WD Black 500GB + Seagate 2TB SSHD + Samsung 970 Evo M.2 500GB |

Permalänk
Medlem

Testade att köra i OpenGL men det gick inte det heller. Finns det något program tro?

Permalänk
Medlem

Tibia är väl extremt lättkört om jag tänker på rätt spel? I så fall skulle kanske en Virtuell maskin funka. Någon med mer erfarenhet än jag som kan svara på detta?

Visa signatur

< i5 2500K @ 4.2GHz | 16 GB A-Data XPG + Corsair XMS3 1600MHz | ASUS GTX 670 DCU2 | Qnix QX2710 2560x1440 @ 96Hz | ASUS Xonar D2 | Samsung 830 128 GB | Crucial M4 240 GB | Samsung Spinpoint F3 1 TB | WD Green 2GB | Fractal Design Define R3 | Be Quiet! Straight Power 580W >

Permalänk
Medlem

Ja du tänker nog på rätt spel Får hoppas på attt någon med mer erfarenhet svarar

Permalänk
Inaktiv

Vad har du för dator? Det kan eventuellt vara relevant

Permalänk
Medlem

Stationär, relativt ny. Men tror inte det har någonting med det att göra att alla jag känner har precis samma problem.
Har haft samma problem innan fast med 1.6.
Tror det är någonting mellan spelen som gör att det ena kör ihop sig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flinter:

Stationär, relativt ny. Men tror inte det har någonting med det att göra att alla jag känner har precis samma problem.
Har haft samma problem innan fast med 1.6.
Tror det är någonting mellan spelen som gör att det ena kör ihop sig.

sluta botta och förstör spelet för andra, om du vill spela något annat så loggar man ut från tibia och startar upp de andra spelet..

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.