Arma2,Arma2OA, Dayz på humble!

Permalänk
Inaktiv

Arma2,Arma2OA, Dayz på humble!

Länk till humble

Här får du ditt dayz för under 50kr OCH en del av pengarna går till välgörenhet.
Vet att detta skall vara bland tips, men eftersom en del av pengarna går till välgörenhet vill jag att så många som helst skall få se det (Samt inte missa en grym deal)

Köpköp!

Permalänk
Medlem

6 dollar för dessa spel är galet bra ^^

Visa signatur

CPU & Kylning: Ryzen 7 7800X3D & ASUS ROG Strix LC II 360 RAM: Kingston 32GB DDR5 6000MHz FURY GPU: RTX 3090 MB: Gigabyte X670 Gaming PSU: EVGA Supernova G2 850W M.2: Samsung 960 Evo 250GB Chassie: CM Storm Stryker Skärmar: AOC AGON AG271QG G-Sync IPS @165Hz och Qnix QX2710 IPS/PLS @110Hz

Permalänk
Medlem

Brukar ge 80% till välgörenhet och 20% till humblebundle så de kan hålla uppe,anser inte att utvecklarna inte förtjänar en del men hela grejen med humblebundle är ju välgörenhet.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

- Xbox One Series X -
- Mac Mini M1 -
- MacBook Pro 14 M3 Pro -
- iPhone 15 Pro -

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av KaakaaN:

Brukar ge 80% till välgörenhet och 20% till humblebundle så de kan hålla uppe,anser inte att utvecklarna inte förtjänar en del men hela grejen med humblebundle är ju välgörenhet.

Skickades från m.sweclockers.com

Lustigt. Jag gjorde tvärt emot dig med fördelningen mellan utvecklare och välgörenhet. 80% till developers och ingenting till charity.
Inte för att jag är emot välgörenhet, men just american red cross stöder mest inhemsk verksamhet som blodgiveri, inhemsk katastrofhjälp, amerikanska soldatfamiljer med mera. De grejerna borde världens rikaste land själva kunna hantera ändå med ett annat skatteupplägg. Vill jag donera (vilket jag också gör) så går inte mina pengar till just USA utan till faktiska fattiga länder alternativt svenska hjälporganisationer.
Nog om det ;).

Jag passade också på att köpa denna deal just för dayz. Har bara hunnit testa några sekunder av arma2. Märkte tydliga eftersläpningar i musrörelser på säkert 200-300ms trots att v-sync var avstängt. Inge vidare trevlig upplevelse men får kolla mer på inställningar och fixar när jag har mer tid. Kanske inte är samma sak i dayz heller.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem

Det ar val DayZ mod och inte DayZ SA? Tankte att det kanske ar bra att klargora sa ingen koper(aven ifall det ar struntpengar for de spelen) och tror att de far SA.

Skrivet av Söderbäck:

Jag passade också på att köpa denna deal just för dayz. Har bara hunnit testa några sekunder av arma2. Märkte tydliga eftersläpningar i musrörelser på säkert 200-300ms trots att v-sync var avstängt. Inge vidare trevlig upplevelse men får kolla mer på inställningar och fixar när jag har mer tid. Kanske inte är samma sak i dayz heller.

Det finns installningar under controls for musinstallningar, har for mig att bade mouse smoothing och aiming deadzone ar pa slaget fran default.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Carlj:

Det ar val DayZ mod och inte DayZ SA? Tankte att det kanske ar bra att klargora sa ingen koper(aven ifall det ar struntpengar for de spelen) och tror att de far SA.

Det finns installningar under controls for musinstallningar, har for mig att bade mouse smoothing och aiming deadzone ar pa slaget fran default.

Tackar! Sådana råd som är väldigt bra för en arma-rookie som mig ;).

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Skrivet av Söderbäck:

Lustigt. Jag gjorde tvärt emot dig med fördelningen mellan utvecklare och välgörenhet. 80% till developers och ingenting till charity.
Jag passade också på att köpa denna deal just för dayz. Har bara hunnit testa några sekunder av arma2. Märkte tydliga eftersläpningar i musrörelser på säkert 200-300ms trots att v-sync var avstängt. Inge vidare trevlig upplevelse men får kolla mer på inställningar och fixar när jag har mer tid. Kanske inte är samma sak i dayz heller.

Håller med, köpte arma2+dayz för nåt år sen. Kunde inte spela skiten, musen var totalt förstörd, jag fick ingen ordning på det ialf.

Visa signatur

CPU: 12900K (H150i Elite LCD) | GPU: ASUS ROG STRIX 3080 ti OC | MB: ASUS PRIME Z690-A
PSU: ASUS ROG Thor 1200 | DDR5: G.SKILL Trident Z5 6000Mhz | CHASSI: Lian Li 011 EVO
SSDs: 2x Samsung 970 Pro (2+1TB) | LJUD: GoXLR + Beyerdynamic DT 770 PRO + Shure SM7B
SKÄRM: Asus ROG Swift PG278Q / AW3423DW OLED | OS: Windows 11