Tävla och vinn Gigabyte Radeon R9 280X, Aivia Uranium och Battlefield 4

Permalänk
Melding Plague

Tävla och vinn Gigabyte Radeon R9 280X, Aivia Uranium och Battlefield 4

Först ut i det nya året med en tävling för SweClockers medlemmar är Gigabyte, som laddar prispotten med både grafikkort och gamingtillbehör.

Besök tävlingen

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Printscreens tillåtna?

Visa signatur

Mobo: MSI MAG X570 Tomahawk | CPU: 3900X | CPU Kylare: Noctua NH-D14 SE2011 | RAM: 32GB G.Skill TirdentZ Neo | GPU: ASUS 3080 ROG STRIX OC White Edition | | PSU: Corsair RM750X | SSD: Silicon Power US70 | Chassi: Fractal Design Define C | Skärm: AOC CQ32G1
Realme x2 Pro 12gb/256gb

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av mille666:

Printscreens tillåtna?

Självklart.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Avstängd

Så man måste ha Battlefield4 för att vara med i tävlingen? :S

Visa signatur

Intel Core i5 2500k | Asus Geforce GTX 980 | MSI Z68A-GD65 G3 Rev B3 | 8GB G.Skill ARES | BeQuiet! SP7 500w | WD Black 1tb | WD Green 500gb | Hitachi 320gb | Creative X-Fi Titanium Fatality pro | Razer Kraken | Razer Naga Molten | Qpad-MK85 | Antec 1200 | LG 42" IPS LED

Permalänk
Medlem

Ett så stort företag och en så hopplöst usel demofilm för den där musen på hemsidan. >.<

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker att tävlingen/priserna är lite konstiga?

"Allt som krävs för att vara med och tävla är att designa ett vykort från din "semester" i Battlefield 4. Använd fantasin – humor och kreativitet premieras! Observera att det inte är tillåtet att "låna" bilder eller andra motiv från nätet – allt måste vara skapat av tävlingsdeltagaren själv. "

idag äger jag inte bf4, men jag måste köpa det för att kunna spela det för att sedan kunna vinna bf4? känns konstigt.. övriga priser var dock fina

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Skrivet av issue:

bara jag som tycker att tävlingen/priserna är lite konstiga?

Nä, kan inte annat än hålla med. Varför ens slänga med BF4 om man redan har det. Visst, kul att ge till nån kompis man vill spela med men känns rätt dåligt.

EDIT: Förstår jag åxxå att det är bundlat och ingår i kortet men ändå...

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrackBunny:

Nä, kan inte annat än hålla med. Varför ens slänga med BF4 om man redan har det. Visst, kul att ge till nån kompis man vill spela med men känns rätt dåligt.

kan väl vara så att BF4 bundlas med grafikkortet, får man inte BF4 om man typ köper valfritt nytt AMD kort?

Visa signatur

SHEPERD S HEPAURD SHEPARUD!!!

Permalänk
Medlem

Sen att man som jag inte har råd med ett nytt grafikkort som kan driva BF4 måste gå och handla det och BF4 för att kunna vinna ett grafikkort och BF4
gnäller inte ... men verkar vara lite konstigt ja

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

kan väl vara så att BF4 bundlas med grafikkortet, får man inte BF4 om man typ köper valfritt nytt AMD kort?

Nej.

Visa signatur

BitFenix Outlaw | MSI 970A-G46 | AMD FX-8350 | Sapphire R9 280X | Corsair DDR3 1600MHz 4x2GB | Kingston SSD V300 120GB | Noctua NH-U9B | Silverstone Strider 700W

Permalänk
Medlem

Väldigt oklara instruktioner men står ingenstans att det man ska "designa" måste komma direkt ifrån spelet. Alltså kan man sitta i valfritt ritprogram eller penna+papper för att rita sin "semester".

Så tolkar jag det iallafall.

Permalänk
Medlem

Kan man ta prinsscreens från BF4 Trailern på nätet?

Visa signatur

Chassi:BeQuietDarkBase900Pro PSU:BeQuietDarkPowerPro1000w Moderkort:AsusZ170ProGamingAURA
CPU:i7-6700K 4.2Ghz Kylare:BeQuiet!SilentLoop240mm Ram:Corsair 32GB DDR4 3200MHz Vengeance
GPU:AsusRadeonRX5700XT8GBRogStrixGamingOC SSD:Corsair 2x120GB, M.2 1TB HDD:Seagate/WD->30TB Skärmar:3xBenQ 24" LCD G2450HM, LG 65"UHD65UM7100 OS:W10
Tillbehör:LogitechG915,G915TKL,ProX,G502,MxMaster3,G930,Z906,G510,K350,M705,G440,C922Pro,MionixNaos3200,5000,7200,8200,NaosQG
Mobiler:Xperia 1 III,Xperia1,SonyZ5 🎮 🖥️ ⌨️ 🖱️ 🎧

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av brittaan:

Väldigt oklara instruktioner men står ingenstans att det man ska "designa" måste komma direkt ifrån spelet. Alltså kan man sitta i valfritt ritprogram eller penna+papper för att rita sin "semester".

Så tolkar jag det iallafall.

Gör vad du vill, huvudsaken är att du själv designar vykortet och inte stjäl grafik från nätet.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Jag som redan har just det kortet. Ett till i CF vore väl skoj, men nåja.

Btw, kan man byta spel Steam-konton emellan? Vill inte ha BF4, som jag råkade aktivera för att testa.

Visa signatur

MSI B450 | Ryzen 7 5800X3D, Hyper 212 EVO | 16GB 3600MHz | GTX 1070 | Seasonic 750w | Asus MG279Q | Sony MDR-1A

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av issue:

kan väl vara så att BF4 bundlas med grafikkortet, får man inte BF4 om man typ köper valfritt nytt AMD kort?

Jo, minst sagt – som kartongerna ser ut känns det mer som att man köper ett spel och får ett grafikkort på köpet.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem
Skrivet av issue:

får man inte BF4 om man typ köper valfritt nytt AMD kort?

Förlåt, jag kunde inte låta bli.

Permalänk
Medlem

Om jag inte vinner med det här bidraget så börjar jag gråta!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ayne:

Om jag inte vinner med det här bidraget så börjar jag gråta!

Så bra

Visa signatur

i5 4670k|GTX 780

Permalänk
Medlem
Skrivet av ayne:

Om jag inte vinner med det här bidraget så börjar jag gråta!

http://i.imgur.com/msjOJh7.jpg

Jag tror att du kommer få gråta i sådana fall, för jag ser i alla fall ingen som helst poäng med bilden om jag ska vara ärlig. >_>

Visa signatur

Corsair Obsidian 350D | ASUS Maximus V Gene | i5-3570k
Palit RTX3060 Dual OC | 4x4GB 1600Mhz Vengeance LP | 2x256GB SSB | TX950W | W10
Ducky Shine3 MX (Red Switches) | Mionix Naos 8200 | DT990+Schiit Modi2/Magni2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pertanbus:

Jag tror att du kommer få gråta i sådana fall, för jag ser i alla fall ingen som helst poäng med bilden om jag ska vara ärlig. >_>

MEH!!! tråkmåns!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av ayne:

Om jag inte vinner med det här bidraget så börjar jag gråta!

http://i.imgur.com/msjOJh7.jpg

Fontvalet var extremt fult

Visa signatur

Case: Fractal Design Define R5 Blackout | MB: ASUS ROG STRIX B550-F GAMING | CPU: AMD Ryzen 7 5800X | RAM: G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB/3600MHz/DDR4/CL16 | GPU: ASUS GeForce GTX 1070 Ti 8GB STRIX GAMING | SSD: Samsung 970 EVO 500GB | HDD: Seagate BarraCuda 2TB 7200rpm 64MB | PSU: Corsair RM750X V2 750W | CPU Cooler: Fractal Design Celsius S24 240mm | |O/S: Windows 10 Pro 64-Bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av lossah:

Jag som redan har just det kortet. Ett till i CF vore väl skoj, men nåja.

Btw, kan man byta spel Steam-konton emellan? Vill inte ha BF4, som jag råkade aktivera för att testa.

Nä, är spelet aktiverat på ett konto sitter det fast där.

Permalänk
Medlem

ehm, så man vinner ett 280x samt battlefield 4 i tävlingen men det kräver i princip battlefield4?

missar jag nåt här eller ska jag dra upp paint?

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Laggzor:

ehm, så man vinner ett 280x samt battlefield 4 i tävlingen men det kräver i princip battlefield4?

missar jag nåt här eller ska jag dra upp paint?

Ja, håller med här...man måste alltså äga BF4 för att kunna vinna det?

Permalänk
Medlem

Trevliga priser Då kan man köra två BF4 i crossfire på sitt 280x sen!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Ännu en given vinst åt er photoshopare! alltid lika kul

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Laggzor:

ehm, så man vinner ett 280x samt battlefield 4 i tävlingen men det kräver i princip battlefield4?

missar jag nåt här eller ska jag dra upp paint?

Se det som ett subtilt IQ-test.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Ja, ni missar något. Bilden måste inte vara från själva BF4.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk

Kan man rita för hand eller måste det vara på datorn?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Andreas D:

Se det som ett subtilt IQ-test.

mjo, fantasin och kreativitet är fjärran mystiska ord, får väl skylle på att jag är lite trött ;p

dock blir det svårt att inkludera något från spelet om man inte har det, även om det absolut inte krävs

Visa signatur

5800x3d | 4080 | 4x8 3600 | Strix X570-F