24/7 Minecraft Server [Survival] [14w06b] 15år+

Permalänk

24/7 Minecraft Server [Survival] [14w06b] 15år+

Hej! Jag har startat en Minecraft server. Servern startades för ett rätt bra tag sedan men har precis fått en stabil serverdator som orkar många spelare.

Servern kommer att använda den senaste Snapshoten om den är stabil och är 24/7.
Den är Vanilla (Inga mods eller plugins) och endast Survival används. Kommandon som "Time set" och "tp" används inte heller då jag anser att det är cheat!
Om ni är sugna på att köra UHC så får ni gärna anordna det och fixa en world där allt är klart så hostar jag gärna den!

Krav för att får joina!

  • För att få joina servern måste du vara 15år eller äldre.

  • Skriva varför just du ska få joina.

  • Skriva din skype om du har en (Du kan skicka den i Pm om du inte vill att alla ska få ditt användarnamn)

Vet att det inte är så kul att motivera men jag kan bara ta in ca 6 spelare till och vill inte lotta.

Undrar ni något så fråga på!

Permalänk

Har letat efter en stabil svensk minecraft server ett tag nu, hade varit kul att träffa nya polare och köra lite hederligt minecraft utan plugins och mods för en gångs skull.

Linus_Svensson_97 @Skype

Höres

Visa signatur

NZXT Phantom
MSI 970A-G43, Socket-AM3+
Amd athlon II x2 cpu
Geforce 8800 gpu
2x Corsair DDR3 1333MHz 2GB

Permalänk
Skrivet av Princejenkins:

Har letat efter en stabil svensk minecraft server ett tag nu, hade varit kul att träffa nya polare och köra lite hederligt minecraft utan plugins och mods för en gångs skull.

Linus_Svensson_97 @Skype

Höres

Hur aktiv är du? Hur länga har du spelat spelet?

Fått många svar på andra forum och vill inte ta in allt för många då det kommer troligen lagga om för många joinar

Permalänk
Medlem

Kevin 16 år bor i Södertälje, aktiv 2timmar eller mer om dagen.

Minecaft: Kevinn4
Skype: Katlooz