Den stora Xbox One-tråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Shit sådant är fördjälva tråkigt när det händer!!

Visst är det trist, men jag handlade av Amazon.de och deras kundtjänst är ju toppen. Amazon är alltid bra med sånt.

Visst tar det några dagar till, men det är ju av större vikt att man får en ordentlig maskin.

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 2x16GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk
Medlem

MS skickade igår ut inbjudningar till privtpersoner med en förfrågan att bli betatestare av kommande uppdateringar. Någon som har fått en? Jag fick min igår natt och registrerade mig imorse

Mer info:

http://xboxonedaily.com/2014/02/xbox-one-beta-program-lets-ga...

Visa signatur

___________

27" iMac Late 2013, 3.2 GHz Quad-core Intel Core i5, 256GB Flash Storage, 28GB 1600MHz DDR SDRAM, NVIDIA GeForceGT755M. Mac Mini i5 8GB RAM 256GB SSD, Ipad Pro 9,7" WiFi 32GB, Iphone 6s+ 64GB, Xbox One.

Permalänk
Medlem
Skrivet av maccswe:

MS skickade igår ut inbjudningar till privtpersoner med en förfrågan att bli betatestare av kommande uppdateringar. Någon som har fått en? Jag fick min igår natt och registrerade mig imorse

Mer info:

http://xboxonedaily.com/2014/02/xbox-one-beta-program-lets-ga...

Nope tyvärr :(, men du din lyckost får gärna dela med dig i tråden om intrycken :D!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Nope tyvärr :(, men du din lyckost får gärna dela med dig i tråden om intrycken :D!

Absolut kommer uppdatera här så fort jag får tillgång till mars uppdateringen!

Visa signatur

___________

27" iMac Late 2013, 3.2 GHz Quad-core Intel Core i5, 256GB Flash Storage, 28GB 1600MHz DDR SDRAM, NVIDIA GeForceGT755M. Mac Mini i5 8GB RAM 256GB SSD, Ipad Pro 9,7" WiFi 32GB, Iphone 6s+ 64GB, Xbox One.

Permalänk
Medlem

Wtf?! Nu kanske jag är väldigt efter, men när jag gick ut på Xbox Videoplayer så stod det på svenska och priserna visades i kr?? Förut har det ju alltid var eng och dollar...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Wtf?! Nu kanske jag är väldigt efter, men när jag gick ut på Xbox Videoplayer så stod det på svenska och priserna visades i kr?? Förut har det ju alltid var eng och dollar...

What?!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Xbox Live: zisekoz

Permalänk
Medlem
Skrivet av maccswe:

MS skickade igår ut inbjudningar till privtpersoner med en förfrågan att bli betatestare av kommande uppdateringar. Någon som har fått en? Jag fick min igår natt och registrerade mig imorse

Mer info:

http://xboxonedaily.com/2014/02/xbox-one-beta-program-lets-ga...

Kul! Jag har inte tyvärr inte fått någon inbjudan, men lär väl få det mesta tids nog ändå. Marsuppdateringen känns inte superviktig för mig i nuläget då jag inte spelar online och därmed inte Titanfall...

Väntar otåligt på MGS: Ground Zeroes nu!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 2x16GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Wtf?! Nu kanske jag är väldigt efter, men när jag gick ut på Xbox Videoplayer så stod det på svenska och priserna visades i kr?? Förut har det ju alltid var eng och dollar...

För att Sverige-lanseringen är ganska nära? Trodde dock inte att svenska skulle patchas in innan mars dock så det låter lite konstigt.

Visa signatur

Core i5 3570K@stock||Asus Z77 Sabertooth||16GB 1600mhz G.Skill RipJaws X||5850 1GB||Corsair Force GT SSD 120GB||XFX XXX 650W||CM HAF XB||Opad Mk-85 MX Red||Win7 Ultimate Signature Edition signerad av Steve Ballmer

Permalänk
Medlem
Skrivet av zisekoz:

Precis så sa jag också

Skrivet av Knuckles:

För att Sverige-lanseringen är ganska nära? Trodde dock inte att svenska skulle patchas in innan mars dock så det låter lite konstigt.

Tänkte samma sak, April-Juni kanske är troligt ändå..?

Permalänk
Skrivet av Xi:

Precis så sa jag också

Tänkte samma sak, April-Juni kanske är troligt ändå..?

Mycket troligt att de lanserar i flera länder nu i april.

Om det är några som spelar Forza motorsport 5 så kan ni gärna adda mig. Gamertag: Framfart

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Muyfa666:

Ja, faktiskt. Sålde maskinen för 5500:-

Är det ett PS4 vi snackar om? Hur sålde du en 4000-kronors-maskin för 5,5k?

Visa signatur

SLI Titan X - i7 5960x 8-kärnig - Asus Rampage V - 32 GB Corsair Dominator - Intel 750 2200 MB/s Pcie-disk.

Permalänk
Medlem

Fan vad skoj jag får oxå prova betan för uppdateringen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Njure:

Är det ett PS4 vi snackar om? Hur sålde du en 4000-kronors-maskin för 5,5k?

Två kontroller, 2 spel och Sonys officiella kontrolldocka. Ganska bra pris för både säljare och köpare tror jag faktiskt... skaffar nog ett PS4 igen till sommaren eller så. Vi får se. Ingen brådska.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 2x16GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk
Medlem

Går det fortfarande köpa spelen billigt genom att välja en stat i usa?

Visa signatur

Om något funkar, plocka genast isär det och kolla varför.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SuPrAn:

Går det fortfarande köpa spelen billigt genom att välja en stat i usa?

Japp, jag köpte Ryse i fredags utan problem!
Klarade Ryse i dag, körde på centurion. Jag förstår inte vad reviews snackar om? tyckte spelet hade rätt bra gameplay och man var tvingad att blocka vid rätt tillfälle osv. Men Grafiken DRA MIG BAKLÄNGES! var en del i spelet som jag spelade om 3 gånger bara för att jag tyckte det var så otroligt vackert! allt var så levande. jag rekomenderar verkligen spelet!

Föresten, vi borde göra en gamertag lista. Jag har börjat gå igenom tråden men då det är så många sidor tänkte jag om alla kunde bygga på en lista? så blir det lättare att adda folk osv?

Gamertag
1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall

Permalänk
Skrivet av SuPrAn:

Går det fortfarande köpa spelen billigt genom att välja en stat i usa?

Japp, det funkar fortfarande utan problem. Det kommer nog inte förändras inom en snar framtid!

Skrivet av Kuist:

Japp, jag köpte Ryse i fredags utan problem!
Klarade Ryse i dag, körde på centurion. Jag förstår inte vad reviews snackar om? tyckte spelet hade rätt bra gameplay och man var tvingad att blocka vid rätt tillfälle osv. Men Grafiken DRA MIG BAKLÄNGES! var en del i spelet som jag spelade om 3 gånger bara för att jag tyckte det var så otroligt vackert! allt var så levande. jag rekomenderar verkligen spelet!

Föresten, vi borde göra en gamertag lista. Jag har börjat gå igenom tråden men då det är så många sidor tänkte jag om alla kunde bygga på en lista? så blir det lättare att adda folk osv?

Gamertag
1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall

Dold text

Gamertag
1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall

Visa signatur

XBL: Framfart Steam: Flanders_one
Reserverad för alla felstavningar eller grammatiska fel som kan uppstå.

Permalänk
Avstängd

jag fick även jag en invite, ska se om jag orkar fixa igång det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flandersss:

Japp, det funkar fortfarande utan problem. Det kommer nog inte förändras inom en snar framtid!

Dold text

Gamertag
1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall

3. Panicmango, Fifa14, Forza, AC4, Titanfall, Plants vs zombies, Rayman etc etc...

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Medlem

1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall
3. Panicmango, Fifa14, Forza, AC4, Titanfall, Plants vs zombies, Rayman etc etc...

4. maccswe, CoD,Titanfall, BF4, Tomb Raider,AC4.

Visa signatur

___________

27" iMac Late 2013, 3.2 GHz Quad-core Intel Core i5, 256GB Flash Storage, 28GB 1600MHz DDR SDRAM, NVIDIA GeForceGT755M. Mac Mini i5 8GB RAM 256GB SSD, Ipad Pro 9,7" WiFi 32GB, Iphone 6s+ 64GB, Xbox One.

Permalänk
Avstängd

1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall
3. Panicmango, Fifa14, Forza, AC4, Titanfall, Plants vs zombies, Rayman etc etc...

4. maccswe, CoD,Titanfall, BF4, Tomb Raider,AC4.
5. baxeee , CoD, BF4, FIFA 14.

Permalänk
Medlem

1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall
3. Panicmango, Fifa14, Forza, AC4, Titanfall, Plants vs zombies, Rayman etc etc...
4. maccswe, CoD,Titanfall, BF4, Tomb Raider,AC4.
5. baxeee , CoD, BF4, FIFA 14.
6. TheWalruz, AC4, DR3, TRDE

Visa signatur

Fractal Design North (Black Mesh): Ryzen 7 7800X3D / 2x16GB DDR5-6000Mhz / NVIDIA RTX 4090 / 1TB + 2TB Kingston Fury Renegade M.2 NVME SSD / 2TB + 4TB 870 (EVO SSD) / LG UltraGear 27GP850 Gaming 2560x1440 @ 180Hz G-SYNC

Permalänk

http://www.mcvuk.com/news/read/official-microsoft-cuts-xbox-o...

Xbox One prssänks redan, $399 för maskinen+Titanfall i UK

Permalänk
Medlem

Fast det är i pund så priset blir ca 4300 kr. Bra pris med Titanfall. Vi som köpt epå release fick den för ca 4700 med Fifa så ingen jätteskillnad.

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Medlem
Skrivet av mickys:

Fast det är i pund så priset blir ca 4300 kr. Bra pris med Titanfall. Vi som köpt epå release fick den för ca 4700 med Fifa så ingen jätteskillnad.

Va?! Jag fick det för knappt 4400:- med fifa och day one edition...

Permalänk
Medlem

1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall
3. Panicmango, Fifa14, Forza, AC4, Titanfall, Plants vs zombies, Rayman etc etc...
4. maccswe, CoD,Titanfall, BF4, Tomb Raider,AC4.
5. baxeee , CoD, BF4, FIFA 14.
6. TheWalruz, AC4, DR3, TRDE
7. Kikoel, Forza, Fifa 14, Ryse, Killer instinct, Tomb raider

Visa signatur

| Playstation 5 | LG C1 65" | Samsung Galaxy S23 +

Permalänk
Avstängd

Nu, en sak jag undrar över, hör dem en prata bara för man har kinect inkopplat? på fifa kommer de upp en mickrofon så fort man pratar, utan headset.

Permalänk
Medlem

1. RiksFettot, CoD,Ryse,Forza,Titanfall
2. Framfart, Fifa14,Ryse,Forza,Titanfall
3. Panicmango, Fifa14, Forza, AC4, Titanfall, Plants vs zombies, Rayman etc etc...
4. maccswe, CoD,Titanfall, BF4, Tomb Raider,AC4.
5. baxeee , CoD, BF4, FIFA 14.
6. TheWalruz, AC4, DR3, TRDE
7. Kikoel, Forza, Fifa 14, Ryse, Killer instinct, Tomb raider
8. Jurand, Forza, Fifa, Tomb Raider, Titanfall

Visa signatur

En Laptop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xi:

Va?! Jag fick det för knappt 4400:- med fifa och day one edition...

du har rätt. Jag blandade ihop det då jag köpt 2 st. Den första ca 4400 och den andra ca 4700

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Medlem
Skrivet av baxee:

Nu, en sak jag undrar över, hör dem en prata bara för man har kinect inkopplat? på fifa kommer de upp en mickrofon så fort man pratar, utan headset.

Det kan du ställa in i inställningar. Om mikrofonen kommer upp ja då hör de dig.

Jag har stängt av min iaf...kan ju bli pinsamt när tjejen kommer förbi och tjatar om tvätten eller liknande

Visa signatur

Xbox day one edition since 22th of November

Permalänk
Medlem

Nu har nya uppdateringen börjat rulla ut för oss som är med i deras betaprogram. Det kan ta upp till fyra dagar innan man får uppdateringen och jag håller er uppdaterade så fort jag har fått den med mer info!

Visa signatur

___________

27" iMac Late 2013, 3.2 GHz Quad-core Intel Core i5, 256GB Flash Storage, 28GB 1600MHz DDR SDRAM, NVIDIA GeForceGT755M. Mac Mini i5 8GB RAM 256GB SSD, Ipad Pro 9,7" WiFi 32GB, Iphone 6s+ 64GB, Xbox One.