Letar efter Yamaha EPH-100 hörlurspluppar!

Permalänk
Medlem

Letar efter Yamaha EPH-100 hörlurspluppar!

Köpte Yamaha EPH-100 In Ear Hörlurar för någon vecka sedan.

Måste säga att jag är jätte nöjd med köpet. Otroligt bra ljud levererar de.

Men nu till saken. Jag testade de olika hörlurspluppar och när jag skulle dra ut storlek Small pluppen från hörluren så gick den av i mitten, eftersom de sitter så tight.

Extra Small blir för lite och Medium gör ont i hörselgången. Small sitter perfekt.

Det går inte få tag i de någonstans.

annons bortredigerad
Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk
Fyndjägare

Pm:a alla på prisjakt som köpt den?
Maila eller ring Yamaha Sverige?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk

Har dessa lurar. Ska se så att jag hittar plupparna och återkommer.
Edit: Har hittat small-pluggarna nu. Bara att PM:a så löser vi det.

Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slaktardej:

Har dessa lurar. Ska se så att jag hittar plupparna och återkommer.
Edit: Har hittat small-pluggarna nu. Bara att PM:a så löser vi det.

Du har pm:)

Visa signatur

9900k @ 5.0ghz | MSI 3090 Suprim X | G-Skill 32GB @ 4133mhz C16 | Gigabyte Z390 Aorus Master | Seasonic 1000W 80+ Titanium | Samsung 970 Evo 500GB | Phanteks Evolv X | Asus Swift PG279Q

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

All annonsering ska ske i marknaden. Regeln existerar främst för att diskussioner inte ska bli "undantryckta" av annonser, just annonser går det tyvärr inte att diskutera så mycket kring för forumets medlemmar i stort.

Bumpinlägg samt svar på detta borttaget. Bumpinlägg är inlägg vars enda syfte är att flytta tråden högre upp i listningen. Av rättviseskäl är dessa inte tillåtna, vi vill att alla ska ha lika stor chans att få svar på sina frågor och få sina trådar uppmärksammade. Det är däremot tillåtet att uppdatera tråden med en ny frågeställning eller ytterligare information.

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad igen*

Om ni vill be om saker får ni göra det i marknaden.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Palmie:

*Tråd rensad igen*

Om ni vill be om saker får ni göra det i marknaden.

Det är svårt att be om saker när det inte finns en sådan rubrik, infaller den under skänkes då?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av oouhdawg:

Det är svårt att be om saker när det inte finns en sådan rubrik, infaller den under skänkes då?

Det är en köpesannons du ska använda, vi räknar det som att man köper även om du inte betalar säljaren något.

(a gärna vidare frågor via PM eller kontaktformuläret så vi inte går allt för mycket off-topic i tråden.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Palmie:

Det är en köpesannons du ska använda, vi räknar det som att man köper även om du inte betalar säljaren något.

(a gärna vidare frågor via PM eller kontaktformuläret så vi inte går allt för mycket off-topic i tråden.

Då vet jag, tack