vart skaffar ni dessa kabelhållare till ex kablage på nätagget?

Permalänk
Medlem

vart skaffar ni dessa kabelhållare till ex kablage på nätagget?

Sett många som sleevar ex sina nätagg att dem använder en liten plast liknande sak som håller kablarna i lite trevligare ordning. Vad heter detta och vart fan hittar man det?
Tack på förhand.

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Skrivet av SSGS:

Sett många som sleevar ex sina nätagg att dem använder en liten plast liknande sak som håller kablarna i lite trevligare ordning. Vad heter detta och vart fan hittar man det?
Tack på förhand.

Går att hitta under namnet: Cable tie holder

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mickesven:

Går att hitta under namnet: Cable tie holder

Mvh

Hittar inget som liknar det jag söker.
Vi tänker kanske inte på samma sak.
Mvh

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem

Hittade denna tråd där TS kallar dem kabelkam men söker jag på det så hittar jag inget heller. http://www.sweclockers.com/forum/143-projektloggar/1276925-by...

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem

Kul grej, har aldrig sett förut. Sådana blir ju ett måste om man ska sleeva sitt nätagg.
*följer*

Visa signatur

Spela Swemantle! Du vet att du vill.

Ibland har jag fel, men då är det någon annans fel.

Permalänk
Medlem

vet inte vad de kallas, men ett tips är ju att kontakta Andiders då det var han som hittade dom på E22 under namnet kabelkam. han har säkert nån länk

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem
Skrivet av LemonIllusion:

Kul grej, har aldrig sett förut. Sådana blir ju ett måste om man ska sleeva sitt nätagg.
*följer*

Visst är det snyggt..
Såg att TS hade länkat till en sida i sin tråd där h*n hade köpt (utländsk) skulle gärna velat hitta i vårt avlånga land

Visa signatur

Man lever som man bör. Bör leva som man lever. Ibland blir det torsk men alltid en seger.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SSGS:

Visst är det snyggt..
Såg att TS hade länkat till en sida i sin tråd där h*n hade köpt (utländsk) skulle gärna velat hitta i vårt avlånga land

vad är det för fel med att beställa från utlandet? kanske blir ett par extra dagar frakt, men så bråttom kan det väl inte vara?

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk

Vet inte om det framgått tidigare men det heter Cable Comb/Clamp.

http://lutro0-customs.com/products/cable-comb