Permalänk

Köp råd!

Jag ska köpa nya headset för att min corsair vengence 1500 har gått sönder. Letar efter ett bra gaming headset för runt 500kr några råd?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av abbe321123:

Jag ska köpa nya headset för att min corsair vengence 1500 har gått sönder. Letar efter ett bra gaming headset för runt 500kr några råd?

Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

Vänligen förtydliga rubriken, för din egen och andras skull.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Medlem

"bra" och 500kr kan inte va i samma mening. I den prisklassen hade jag nog tagit ett par som sitter skönt, och det är ganska individuellt. Har själv köpt minst 5 par lurar i 5-800kr och aldrig riktigt varit nöjd. Investerade lite mer i ett par vengeance 2000. Men tyckte dom va lite för tunga. Sitter nu med ett par sennheiser för 2200kr. Skulle inte snålat och lagt dom pengarna första gången... Det blir sällan billigt att köpa billigt.

Permalänk
Medlem

Köpa råd?

Nej tack.

Permalänk
Medlem

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=503253
Bra, Njae. Men de sitter bra på huvudet och micen fungerar faktiskt över förväntan.

Köpte mina för typ ett år sen på en utförsäljning för 350kr. Ångrar inte en sekund.
Sen att det inte är världens bästa ljud. Det får man nästan vänta sig om man bara lägger 500kr.

För musik kör jag betydligt dyrare lurar Är en Bose-älskare så har bara lurar från Bose i övrigt.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Creative Fatal1ty mellan 200-300 kr är riktigt bra för att vara så billiga, om du letar efter något med lägre pris.

Permalänk
Legendarisk
Citat:

§ 3.1 Trådrubriker ska tydligt visa vad tråden handlar om.

*** Låst ***

Visa signatur

Abstractions all the way down.