Permalänk
Medlem

Crysis problem

Tja, när jag har startar spelet i singleplayer på crysis 1 uppstår det ett problem. Efter kanske 20-30 sekunder så blir det blackscreen och crysis krashar, finns det någonting som man kan göra för att förhindra detta? Jag kör på hyfsat låga inställningar och mina komponenter är: Intel core i5 (vet inte vilken sort)
GTX 750ti, windows 8.1 64x, nätaggregat 550w osv. så datorn borde väl klara spelet utan att krasha?
//Shaxi

Permalänk
Skrivet av Shaxi:

Tja, när jag har startar spelet i singleplayer på crysis 1 uppstår det ett problem. Efter kanske 20-30 sekunder så blir det blackscreen och crysis krashar, finns det någonting som man kan göra för att förhindra detta? Jag kör på hyfsat låga inställningar och mina komponenter är: Intel core i5 (vet inte vilken sort)
GTX 750ti, windows 8.1 64x, nätaggregat 550w osv. så datorn borde väl klara spelet utan att krasha?
//Shaxi

Köpt eller tankat?

Visa signatur

Chassi: Antec Three Hundred | CPU: Intel i5 2500K @ 4,5GHz | GPU: PowerColor Radeon HD 7970 | Mobo: Asus P8P67 | Skärm: BenQ GL2450 | Nätagg: Corsair TX650

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shaxi:

Tja, när jag har startar spelet i singleplayer på crysis 1 uppstår det ett problem. Efter kanske 20-30 sekunder så blir det blackscreen och crysis krashar, finns det någonting som man kan göra för att förhindra detta? Jag kör på hyfsat låga inställningar och mina komponenter är: Intel core i5 (vet inte vilken sort)
GTX 750ti, windows 8.1 64x, nätaggregat 550w osv. så datorn borde väl klara spelet utan att krasha?
//Shaxi

http://steamcommunity.com/app/17300/discussions/0/86494540107...
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=282226...

Visa signatur

"Maybe one day you will learn that your way, is not the only way"

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av antonlundin:

Köpt eller tankat?

Tankat.

Permalänk
Inaktiv

Köp då spelet unge man.

Permalänk
Medlem

Crysis har ju knappt kostat någonting på Steams senaste reor.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Crysis har ju knappt kostat någonting på Steams senaste reor.

Kostar knappt någonting vanligtvis heller.

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte GA-Z97X-UD3H CPU: Intel i5 4690k GPU: Gigabyte GTX 1080 G1 PSU: EVGA Supernova G2 750w RAM: Corsair vengeance 8GB 1600mhz

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd låst*

Citat:

§ 7 Piratkopiering
Det är inte tillåtet att sprida länkar till piratkopior. Det är inte heller tillåtet att diskutera hur man kringgår kopieringsskydd eller olovligen kopierar upphovsrättskyddade verk.

All antydan till innehav av piratkopierat material är förbjuden.

Trots att det kan vara lagligt att göra privata kopior är diskussioner om detta inte tillåtet. Svensk och internationell lagstiftning är svårtolkad och föränderlig och eftersom forumets moderatorer inte är jurister som kan bedöma varje enskilt fall är samtliga diskussioner av denna typ förbjudna. För mer information om § 7, se FAQ.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...