Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Entusiast

Skulle du kunna se vad det är som dröjer med denna order?

Ordernr: 6059389

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MrAdde:

Skulle du kunna se vad det är som dröjer med denna order?

Ordernr: 6059389

Hej, den skickades idag på morgonen så jag ser tyvärr inte vad det var som gjorde att den inte gick iväg nu i efterhand.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Webhallen:

Hej, den skickades idag på morgonen så jag ser tyvärr inte vad det var som gjorde att den inte gick iväg nu i efterhand.

Jo hehe så det är ingen fara nu, tänkte bara kolla så det inte var något som skulle ta lång tid, men det skickades ju som sagt idag så det är ju ingen fara.

Visa signatur

EVGA GTX 1080 Ti | Intel Core i9-9900K | Fractal Design Celsius S24 | ASUS ROG Strix Z390-I | 32 GB DDR4 @3200Mhz | Corsair SF750 | Samsung 970 Evo Plus 1 TB (M.2) | Crucial MX 500 & 300 1TB (2,5") | Louqe Ghost S1 Ash | AOC AGON AG271QG, Eizo Foris FS2333 & TCL 75EP660 | Windows 11 64-bit

Permalänk
Medlem

Kommer ni ha nattöppet för CoD: Advanced Warfare?

Visa signatur

Still play with birds like I hang with mother goose.

Permalänk
Hostinger
Skrivet av Kaspero:

Jag brukade köpa datorkomponenter från er genom SAS Onlineshopping portal, eftersom jag kunde tjäna Eurobonus-poäng från mina inköp. Av någon anledning kan jag inte se er på SAS Onlineshopping -webbsidan längre. Vad hände? Kan jag inte tjäna Eurobonus poäng från inköp längre? Eller måste jag fråga SAS om detta?

Skrivet av Webhallen:

Jag ska vara helt ärlig och svara att jag inte vet.
Vi ska kolla på det och se om vi kan bli listade där igen men just nu är det ingen närvarande som ens kan minnas att vi har varit listade förut.

Minns du när du senast såg oss där?

Skrivet av Kaspero:

Jag kan se att förra gången när jag köpte något från er genom SAS Onlineshopping var den 15 mars 2014.

Vet du ännu om funktionen kommer att komma tillbaka? Har du fått svaret på frågan? Jag planerar att köpa en projektor och skulle säkert köpa den från er om jag kan få Eurobonus poäng från köpet.

Visa signatur

Gratis webbhotell - hostinger.se

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Kaspero:

Vet du ännu om funktionen kommer att komma tillbaka? Har du fått svaret på frågan? Jag planerar att köpa en projektor och skulle säkert köpa den från er om jag kan få Eurobonus poäng från köpet.

Hej.
Samarbetat med SAS har skett genom trade doubler.
Vi har valt att avsluta samtliga samarbetsformer med trade doubler då vi haft betänkligheter kring hur de sköter marknadsföring gentemot slutkunder. (Inte just på SAS men vi tyckte så pass illa om hur de bedrev verksamheten på andra plan att vi valde att helt klippa alla förbindelser med dem.)

Som vi förstått det är SAS plattform helt uppbyggd kring trade doubler så vi kommer inte att kunna komma tillbaka htill SAS som det ser ut just nu.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Hostinger
Skrivet av Webhallen:

Hej.
Samarbetat med SAS har skett genom trade doubler.
Vi har valt att avsluta samtliga samarbetsformer med trade doubler då vi haft betänkligheter kring hur de sköter marknadsföring gentemot slutkunder. (Inte just på SAS men vi tyckte så pass illa om hur de bedrev verksamheten på andra plan att vi valde att helt klippa alla förbindelser med dem.)

Som vi förstått det är SAS plattform helt uppbyggd kring trade doubler så vi kommer inte att kunna komma tillbaka htill SAS som det ser ut just nu.

OK, tack för svaret!

Visa signatur

Gratis webbhotell - hostinger.se

Permalänk
Medlem

Brukade ni inte ha erbjudanden på "Månadens film" i våras. Har ni slutat med det?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av pomelo:

Brukade ni inte ha erbjudanden på "Månadens film" i våras. Har ni slutat med det?

Vi har lite problem med distributionen av film vilket gör att vi har en paus.
Så fort allt är back on track kommer det att göra en återkomst, just nu vet vi däremot inte när det kan bli.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Webhallen:

Vi har lite problem med distributionen av film vilket gör att vi har en paus.
Så fort allt är back on track kommer det att göra en återkomst, just nu vet vi däremot inte när det kan bli.

Om en produkt är slut hos leverantören, slut i butikerna men ni har 3st i postorder & man vill hämta ut i butik:

Skickas produkter man väljer att hämta ut i butik(står beställningsvara) enbart från leverantören, eller skickas produkter även från postorderlagret till butiken?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av r3mpuh:

Om en produkt är slut hos leverantören, slut i butikerna men ni har 3st i postorder & man vill hämta ut i butik:

Skickas produkter man väljer att hämta ut i butik(står beställningsvara) enbart från leverantören, eller skickas produkter även från postorderlagret till butiken?

I första hand skickas allt från vårt huvudlager.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Jag jobbar med en startup och vi ska köpa lite grejer. Kan företaget (AB) handla genom mitt (privata) medlemskonto hos er? Alltså så att företaget står som köpare så att allt blir rätt med bokföring och moms etc (vad det nu är, inte mitt område).

Permalänk
Webhallen
Skrivet av MBMB:

Jag jobbar med en startup och vi ska köpa lite grejer. Kan företaget (AB) handla genom mitt (privata) medlemskonto hos er? Alltså så att företaget står som köpare så att allt blir rätt med bokföring och moms etc (vad det nu är, inte mitt område).

Sålänge ni bara har ett kvitto på varorna med moms specificerat så spelar det inte någon roll om det är ditt namn eller företagets namn ni handlar i.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Sålänge ni bara har ett kvitto på varorna med moms specificerat så spelar det inte någon roll om det är ditt namn eller företagets namn ni handlar i.

Fint, tack!

Permalänk
Medlem

Hej!

Har en fråga angående PS4 + Fifa 15 bundeln som ni säljer för 3590 kr. Är PS4:an en nordisk version, dvs. inte en gråimport?

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_4/205526-play...

MVH

Permalänk
Webhallen
Skrivet av SiRai:

Hej!

Har en fråga angående PS4 + Fifa 15 bundeln som ni säljer för 3590 kr. Är PS4:an en nordisk version, dvs. inte en gråimport?

http://www.webhallen.com/se-sv/spel/playstation_4/205526-play...

MVH

Alla som vi har på lager, just nu, är köpta av Nordisk Film.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Alla som vi har på lager, just nu, är köpta av Nordisk Film.

Kanon, tack för snabbt svar!

Permalänk
Medlem

har ni väldigt få som jobbar i eran telefon support? har ett garantiärende och har suttit i kö i snart 20 minuter, det finns ingen info om kö platser eller något sådant under samtalet, vore tacksamt om den funktionen infördes -_-

Permalänk
Webhallen
Skrivet av Valmar:

har ni väldigt få som jobbar i eran telefon support? har ett garantiärende och har suttit i kö i snart 20 minuter, det finns ingen info om kö platser eller något sådant under samtalet, vore tacksamt om den funktionen infördes -_-

Vi har lite folk sjuka nu tyvärr och just runt lunch så är det i regel som störst belastning (flest som ringer samtidigt som vår personal också måste få något att äta, dålig kombo :).

Angående köinfo osv. så har vi för några år sen i ärlighetens namn gjort bort oss och signat ett långt med en riktigt usel firma vars växlar inte har stöd för några vettiga funktioner alls och vi har inga möjligheter att säga upp avtalet i förtid. (Snålheten bedrog visheten helt enkelt.)
Jag tror vi har ungefär ett år kvar på det konktraktet innan vi kan uppgradera till något lite fräschare och modernt.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem

Hejsan! Tänkte bara höra om ni tar emot prao i butikerna?

Visa signatur

Dator: Phanteks Enthoo Evolv Glacier White | Intel Core i5 4690K | Corsair Hydro H60 | Geforce GTX 970 SLI | Asus Maximus vii Gene | EVGA Supernova G2 850W | Corsair Dominator Platinum 16GB (2x8) 1600mhz | Samsung 840 EVO SSD 250GB | WD Desktop Green 3TB | Benq XL2720T 120hz | Fujitsu P23T-6 Thor Edition | Qpad qh-90 | Logitech G710+ | Steelseries Rival Gaming Mouse

Permalänk
Webhallen
Skrivet av ScrAAp:

Hejsan! Tänkte bara höra om ni tar emot prao i butikerna?

Nej tyvärr inte.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi var med, men sen fick AMD helt plötsligt slut på koder så just nu kan vi inte erbjuda det.

Nya " Never settle space edition" sparkade ju igång för en månad sedan, så nu borde det ju rimligtvis finnas tillräckligt med koder för att motivera att skaka nytt liv i denna kampanj. Ser dock inte att ni är representerade längre på AMD's kampanjsida över aktuella återförsäljare i Sverige gällande denna kampanj.

Med tanke på hur dåligt Radeonkorten lär sälja nu efter Nvidias nya kort har lanserats så borde det väl vara av intresse att kunna locka med ett gäng spel för de som står och velar?

Permalänk
Medlem

5 dagar sedan jag postade mitt inlägg ovan och ännu inget svar....

Ställer därför en direkt fråga, har ni planer på att delta i AMD's nya "Never settle space edition" bundle som sparkade igång för över en månad sedan?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DeepBlue:

5 dagar sedan jag postade mitt inlägg ovan och ännu inget svar....

Ställer därför en direkt fråga, har ni planer på att delta i AMD's nya "Never settle space edition" bundle som sparkade igång för över en månad sedan?

Hej, vi har inte fått någon info från AMD om leverans av space edition så just nu har jag tyvärr ingen ny info om detta.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Hej, vi har inte fått någon info från AMD om leverans av space edition så just nu har jag tyvärr ingen ny info om detta.

Kan det bero på att ni inte överhuvudtaget deltar i någon form av "never settle" kampanj längre?

Ni finns ju inte längre med på listan över återförsäljare i Sverige som deltar om man går in och tittar på AMD's kampanjsida. Endast Cdon, Inet samt NetOnNet finns med på listan för tillfället, och alla dessa aktörer erbjuder denna kampanj.

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DeepBlue:

Kan det bero på att ni inte överhuvudtaget deltar i någon form av "never settle" kampanj längre?

Ni finns ju inte längre med på listan över återförsäljare i Sverige som deltar om man går in och tittar på AMD's kampanjsida. Endast Cdon, Inet samt NetOnNet finns med på listan för tillfället, och alla dessa aktörer erbjuder denna kampanj.

Det är möjligt att vi av någon anledning blivit exkluderade från kampanjen ja.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Det är möjligt att vi av någon anledning blivit exkluderade från kampanjen ja.

Ni måste väl ändå bestämma själva om ni vill vara med i en kampanj, det är väl ändå inget Nobelpris det är frågan om som delas ut till en liten skara utvalda?

Permalänk
Webhallen
Skrivet av DeepBlue:

Ni måste väl ändå bestämma själva om ni vill vara med i en kampanj, det är väl ändå inget Nobelpris det är frågan om som delas ut till en liten skara utvalda?

Vi kommer nog att få tag på koder ser det ut som.
Inget specifikt datum spikat när vi kan ha det igång dock.

Visa signatur

Behöver du hjälp? 08-673 60 00 eller Mail/Chatt
Har du en fundering? Besök vår officiella forumdel
Discord, Instagram,Twitch

Permalänk
Medlem
Skrivet av Webhallen:

Vi kommer nog att få tag på koder ser det ut som.
Inget specifikt datum spikat när vi kan ha det igång dock.

Trevligt att höra

Permalänk
Medlem

Hej Webhallen!

Hur fungerar det om man som kund beställer och betalar något i er webbshop men väljer att hämta ut de beställda varorna i butik? Fick ett samtal av min far idag där han berättar att han beställt en vara som fanns i lager i er butik i Malmö och att han via ett meddelande på skärmen efter att beställningen slutförts fått beskedet att han skall få ett e-postmeddelande när hans varor finns att hämta.

Borde han inte få någon form av bekräftelse per e-post även om varorna inte är klara för avhämtning? Detta var tidigare idag, än så länge har han inte fått några e-postmeddelande av er överhuvudtaget.