Allmänna frågor: event, nattöppet, kampanjer med mera

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bozzeta:

Det var ju dumt, då får man avboka och sedan köpa igen... bara massa merarbete.

Haha nej, alltså att priset justeras när du väl hämtar ut paketet om det var högre vid förhandsbokningen. Var det lägre innan så behåller du det lägsta!

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB

Permalänk
Medlem

Webhallen bekräftar flytten till Solna C på Facebook/Instagram Story.

Nu är säkert hyrorna sinnessjukt höga i MOS och butiken har noga bara setts som ett skyltfönster och knappast gått med vinst.
(Gör någon av Webhallens butiker det?)

Valet av Solna Centrum blir jag dock inte klok på, ett halvtråkigt och halvförvirrande (Aldrig blivit klok på designen och layoten på det centrumet, omöjligt att orientera sig!) lokalcentrum. Men man kanske ville vara kvar i norrort och fick en bra hyresdeal.

Solna Centrum skriver själva att de öppnar 25/4 och vi får se om det blir några öppningserbjudanden i samband med detta!
https://solnacentrum.se/2025/03/21/webhallen-oppnar-25-4/

Permalänk
Medlem

Har ni slutat med instabox som leveransalternativ ? Får upp bara 3 fraktsätt och det är bara genom posten ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HazZarD:

Har ni slutat med instabox som leveransalternativ ? Får upp bara 3 fraktsätt och det är bara genom posten ?

<Uppladdad bildlänk>

Kanske beror på vart i landet? Jag får Instabox som val. Bor i Stockholm

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

En stor del av fyndvarorna kan nu bara "köpas i butik", trots att de står som webblager?

@Webhallen får gärna förklara hur de har tänkt här. Min spontana tanke var att det kanske blev för dåliga marginaler att skicka internt från butik till centrallager & sen ut ut till kund, men iaf tidigare har det väl skickats ut direkt från butik också?

Inlägg flytttat, har inget med bonusnivåer att göra. // MOD