HJÄLP - Problem med hårddisk!

Permalänk
Medlem

HJÄLP - Problem med hårddisk!

Ska försöka förklara mitt problem, lite krångligt men fråga gärna om ni undrar något eller behöver veta något ytterligare.

Min ssd disk där windows och lite annat smått och gott ligger var full, ploppade upp en ruta som sa det ok då började jag flytta över lite grejer till min andra disk. Nu har jag 30gb ledigt och jag tror att allt är frid och fröjd, men icke! Nu kan jag inte öppna vissa program, addons jag använder i spel säger att dom inte kan laddas för det finns inget disk memory, finns ju 30gb ledigt på ssd, och 600 gb på den andra disken

Loggades även ut från skype, spotify och allt annat och sa att mina uppgifter inte längre gick att komma ihåg. På skype stod det att det var ett I/O disk problem, nu står det inte det längre men det gjorde det innan jag startade om datorn.

Jag är helt lost, förstår inte vad jag ska göra eller vad som är fel...

Permalänk
Medlem

I utforskaren, högerklicka på c-enheten > egenskaper > verktyg > felkontroll. I och med att det är windows-disken så måste windows oftast starta om och köra kontrollen under uppstarten.

Visa signatur

Vägra fx 3of4 Pi 1M 1.84 s Memory remapping
Minnen har ingen egen hastighet. Märkningen anger bara vilken hastighet minnena uppges klara

Permalänk
Medlem

Inga fel hittades...