Är det lönt att använda mina 2st dancing steel enchants?

Permalänk
Medlem

Är det lönt att använda mina 2st dancing steel enchants?

Tjena!

Jag är i processen av att geara upp min enhancement shaman. Jag blev nyss klar med alla mina lfr lockouts men tyvärr fick jag inga vapen denna veckan.

Så min fråga är, tycker ni det är lönt att använda upp ca 2k guld för att enchanta mina nuvarande vapen?

Armory: http://eu.battle.net/wow/en/character/ragnaros/Safga/simple

Permalänk
Medlem

Nja Det är väl knappast lönt att köpa enchants öht med bara en månad till expansion.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

PSU: Cooler Master V850 SFX Case: Lian Li O11 Mini
GPU:
RTX 4090 TUF OC CPU: Ryzen 5950x RAM: G.Skill 32GB Trident Z Neo Motherboard: Asus ROG Strix X570-i
Onkyo TX-RZ820 | Advance Paris X-A160 EVO | Dynavoice DF-8

Permalänk
Medlem

Läste någonstans att det kan vara bra att ha mellan 15-25k guld inför WoD-expansionen. Har du det och sen pengar över så kör på, jag menar guld växer ju nästan på träd.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Medlem

Har du mycket guld?
Jag menar det är bra enchants men vapnen är ju inte direkt någon höjdare.

//Mhisha.

Visa signatur

Intel i7-7700K - Z270 - 16GB - 250GB SSD - Nvidia GTX1070

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mhisha:

Har du mycket guld?
Jag menar det är bra enchants men vapnen är ju inte direkt någon höjdare.

//Mhisha.

Nej, jag har inte mycket gold, har ca 1k

Permalänk
Medlem

Köp en billigare enchant då. Det är alltid bra att vara enchantad.

Permalänk
Medlem

Kör på windsong tills vidare, tokbilligt och ganska nära DS i dps.
Men hade jag bara 1k guld så skulle jag inte spenderat nånting, inte ens på taxi