Permalänk
Medlem

Ducky Shine 3 MX blue

Hej!

Mitt tangentbord har på något underligt sätt slutat fungera, så det är dags att köpa ett nytt. Min tanke är att skaffa ett Ducky Shine 3 med blåa brytare (för att jag är van vid dessa). Problemet är bara att jag inte hittar någon återförsäljare av dessa tangentbord med blåa brytare. Min fråga är då om denna kombination finns, om ja vart är det lämpligast att beställa ifrån?

Jag är öppen för förslag om andra tangentbord, så länge det är blåa brytare.

/killen med trasigt tangentbord

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av yx3lon:

Hej!

Mitt tangentbord har på något underligt sätt slutat fungera, så det är dags att köpa ett nytt. Min tanke är att skaffa ett Ducky Shine 3 med blåa brytare (för att jag är van vid dessa). Problemet är bara att jag inte hittar någon återförsäljare av dessa tangentbord med blåa brytare. Min fråga är då om denna kombination finns, om ja vart är det lämpligast att beställa ifrån?

Jag är öppen för förslag om andra tangentbord, så länge det är blåa brytare.

/killen med trasigt tangentbord

Visserligen i Finland, men skickar till sweden: http://api.viglink.com/api/click?format=go&jsonp=vglnk_141310...

Visa signatur

Asus Rampage IV Extreme, Intel i7 3930K, Intel SSD 510 250 GB, Intel SSD 730 480 GB, WD Veloci Raptor (3,5) 1 TB, G.Skill F3-12800CL9Q-16GBXL, Asus GTX Titan, NZXT Phantom: Pink, Windows 7 Home Prem sp1 64 bit. Noctua NH-L12. Ducky Shine 3 - Cherry MX Red - vita LEDs - Jukebox SA keycaps set. Ducky Shine 3 - Cherry MX Black - röda LEDs. Ducky One RGB YOTG, Miami keycaps set. Mionix Avior 7000.