Permalänk
Medlem

Goose jackor

Var kan man köpa dessa billigast? Är det billigast och importera eller är det billigast och köpa i butik ? Var har ni beställt? Behöver lite hjälp Om man importerar, finns risk för tull och moms ? Det är väl bara på länder utf eu. Kanske finns butiker i england som är billigare som ni vet om ? uppskattar hjälp.

Permalänk
Medlem

Jag skulle bita i det sura äpplet om du vill ha Goose och köpa dem här i Sverige av beprövad butik. Många hemsidor som har "rea" på dessa jackor är scam.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem

Du hittar de billigast har borta dar jag bor.
Kan dock rekomendera en Fjallraven for dig istallet. Svenskt o skitbra kvalite.

Visa signatur

AMD x399M | TR 1950x | 64GB 3200Mhz | 2 x Zotac 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av muli:

Var kan man köpa dessa billigast? ÄR det billigast och importera eller är det billigast och köpa i butik ? Var har ni beställt? Behöver lite hjälp Om man importerar, finns risk för tull och moms ? Det är väl bara på länder utf eu. Kanske finns butiker i england som är billigare som ni vet om ? uppskattar hjälp.

"risk för tull och moms?"

Du ska självklart skatta och tulla om det är aktuellt. Har du inte råd så köp något vettigt för pengarna istället.

Fixat citat
Visa signatur

[1700X] [B350 mITX] [32GB DDR4@3000MHz CL15] [Vega 56] [Nano S] [D15S] [Win 10 Pro]

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad*

Tagit bort meningslösa och ohjälpsamma inlägg, vänligen håll er till topic.

Citat:

§ 1.6 Meningslösa inlägg som inte för diskussionen framåt är förbjudna. Detta omfattar inlägg som utan vidare motivering uttrycker medhåll eller missnöje. Andra exempel är länkar utan beskrivning eller sammanhang samt inlägg som enbart innehåller citat. Memebilder och andra roliga bilder för nästan aldrig diskussionen framåt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hattifnatten:

Jag skulle bita i det sura äpplet om du vill ha Goose och köpa dem här i Sverige av beprövad butik. Många hemsidor som har "rea" på dessa jackor är scam.

Jo får göra det

Skrivet av omnia:

Du hittar de billigast har borta dar jag bor.
Kan dock rekomendera en Fjallraven for dig istallet. Svenskt o skitbra kvalite.

Kan kika på Fjällräven! Tack.

Skrivet av HenKenny:

"risk för tull och moms?"
Du ska självklart skatta och tulla om det är aktuellt. Har du inte råd så köp något vettigt för pengarna istället.

Förlåt, skrev lite fel. Menade på om man ska skatta och tulla. Vet inte om det är aktuellt vid köp av Jackor... Har knappt någon koll på vad som ska skattas och tullas. Mer det jag syfta på.