Vad för antivirus och brandvägg?

Permalänk
Medlem

Vad för antivirus och brandvägg?

Hej,

Har kört med Microsoft Security Essentials ett tag, men tänkte höra vad ni andra kör med för antivirus och brandväggar?

Något att rekommendera?

MVH

Permalänk
Medlem

Köp Nod32
(billigare om du tar flera år + fler datorer samtidigt)

Permalänk

Har kört Comodo internet security de senaste 3 åren och det har funkat felfritt och kostnadsfritt.

Permalänk
Medlem

Kan säga en sak: ESET Smart Security

Eller så testar du själv vad som passar just dig. Bara att gå in på av-comparatives så hittar du en lista med alla företag som finns på marknaden.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel Core i7 7700K 4,2GHz - MSI GeForce GTX 1080 Ti 11GB Gaming X - Corsair LPX 16GB, DDR4 3000Mhz - ASUS PRIME Z270-A - Fractal Design Define R5 - Cooler Master 212 EVO - Corsair AX860 80+ Platinum - A-DATA SSD Premier Pro SP900 128GB, Samsung 960 EVO 250GB - Kingston v400 120 GB - Windows 10 Pro 64-bit
2x Dell U2515H IPS 1440p - ath-m50x & Mod Mic - Asus STX - Oculus Rift + Touch

Permalänk
Medlem

Avast free antivirus och windows inbyggda brandvägg. Fungerar bra och strular aldrig. Är dessutom gratis.

Permalänk
Medlem

Själv rekommenderar jag min samlingstråd med trådar om antivirus! Alltså. Seriöst! Lär er söka hädanefter! Hur jävla svårt kan det vara att knappa in 9 bokstäver i textfältet under rubriken "Sök innehåll", som kan hittas på varje sida på hela forumet?

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.