Kan jag använda denna datorn för gaming?

Permalänk
Avstängd

Kan jag använda denna datorn för gaming?

Tjena tjena

Funderat på om den här datorn fungerar för gaming, om den gör vilka spel klarar den av och i vilka inställningar? Här kommer dator:

http://cdon.se/hemelektronik/asus/asus-k30bf-nr026s-a10-7800-...

PS: Det står på slutet att det är en gaming dator

Permalänk
Medlem

skräp

antingen köper du delar och bygger själv eller så köper du något som komplett pc eller inet taurus

Permalänk
Avstängd

Skräp? Vadå skräp? Alltså jag stör mig riktigt hård när ni på sweclocker säger tex detta är skräp eller skit, istället ta det här eller det där. Jag menar kom igen det står att det är en gaming dator och den har gtx 745 4gb så seriöst ni på sweclockers suger, det enda ni säger är att köp från komplett eller köp från inet alltså seriöst om en dator har gtx 650 och amd a6 6400k så säger ni skräp, där nivån går för att en gaming dator som inte är skräp (alltså en dator som är "okej") det är en med typ gtx 980 och i7 4770k det här kallar ni okej eller bra dator alltså det är långt ifrån bra den är jättebra och inte okej. Tex den som jag länkade är okej för gaming så jag säger bara ni kan ingenting.

Permalänk
Avstängd

Jag menar amd radeon r7 srry

Permalänk
Medlem
Skrivet av xivagon1222:

Skräp? Vadå skräp? Alltså jag stör mig riktigt hård när ni på sweclocker säger tex detta är skräp eller skit, istället ta det här eller det där. Jag menar kom igen det står att det är en gaming dator och den har gtx 745 4gb så seriöst ni på sweclockers suger, det enda ni säger är att köp från komplett eller köp från inet alltså seriöst om en dator har gtx 650 och amd a6 6400k så säger ni skräp, där nivån går för att en gaming dator som inte är skräp (alltså en dator som är "okej") det är en med typ gtx 980 och i7 4770k det här kallar ni okej eller bra dator alltså det är långt ifrån bra den är jättebra och inte okej. Tex den som jag länkade är okej för gaming så jag säger bara ni kan ingenting.

Men om du ber om hjälp så kan nån här sätta ihop en BÄTTRE dator för samma pengar som den du länkade till.

Men efter läst denna tråden och en del av dina andra trådar så förstår jag att ingen vill hjälpa dig. Du är extremt otacksam och har VÄLDIGT svårt att lyssna på dom råd och tips som du får

Permalänk
Medlem
Skrivet av xivagon1222:

Skräp? Vadå skräp? Alltså jag stör mig riktigt hård när ni på sweclocker säger tex detta är skräp eller skit, istället ta det här eller det där. Jag menar kom igen det står att det är en gaming dator och den har gtx 745 4gb så seriöst ni på sweclockers suger, det enda ni säger är att köp från komplett eller köp från inet alltså seriöst om en dator har gtx 650 och amd a6 6400k så säger ni skräp, där nivån går för att en gaming dator som inte är skräp (alltså en dator som är "okej") det är en med typ gtx 980 och i7 4770k det här kallar ni okej eller bra dator alltså det är långt ifrån bra den är jättebra och inte okej. Tex den som jag länkade är okej för gaming så jag säger bara ni kan ingenting.

Jag vet inte om jag skulle kalla det okej för gaming, du kommer få runt 50 fps om du kör på upplösning runt 720p och allt på lägsta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xivagon1222:

Skräp? Vadå skräp? Alltså jag stör mig riktigt hård när ni på sweclocker säger tex detta är skräp eller skit, istället ta det här eller det där. Jag menar kom igen det står att det är en gaming dator och den har gtx 745 4gb så seriöst ni på sweclockers suger, det enda ni säger är att köp från komplett eller köp från inet alltså seriöst om en dator har gtx 650 och amd a6 6400k så säger ni skräp, där nivån går för att en gaming dator som inte är skräp (alltså en dator som är "okej") det är en med typ gtx 980 och i7 4770k det här kallar ni okej eller bra dator alltså det är långt ifrån bra den är jättebra och inte okej. Tex den som jag länkade är okej för gaming så jag säger bara ni kan ingenting.

om du inte är intresserad av att få hjälp finns det ingen anledning att skapa en tråd. köp vad du vill, det är inte mina pengar som kastas i havet.

Permalänk
Avstängd

Seeya sweclockers

Permalänk
Avstängd

skit webb

Permalänk
Medlem
Skrivet av xivagon1222:

Seeya sweclockers

Seeya'!
Trevligt att du skapade ett konto. Lär bli trevligare när du stänger det.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Åbäke: R7 3700X | ASUS X470 Strix-F | EVGA GTX 1080 FTW | 32GB RAM | Custom Loop
HTPC: i7 7700K Delid | Noctua NH-U9B SE2 | MSI Z270M Mortar | GTX 1660 Super | 16GB RAM |
Konsoler: Xbox One X | Xbox 360 | Xbox | PS4 | PS3 | PS2 | Wii