Permalänk
Medlem

Problem med nybyggd dator.

Hej, jag är väldigt arg just nu då jag precis byggt ihop en dator för cirka 7000 och nu så när jag spelar har jag märkt att den låter väldigt högt. Men det är bara början för att ljudet kommer och försvinner den får bluscreen väldigt ofta och ibland så fryser den slumpmässigt i typ 20 sekunder. Vettefan vad jag ska göra förväntade mig att datorn skulle funka som den borde. Någon som vet vad som kan vara fel?

Permalänk
Hedersmedlem

Min spåkula är ur funktion, så vill du ha hjälp får du vara så snäll att posta mer info. Fullständig specifikation samt vad du själv provat är en bra start.

Visa signatur

Använd gilla för att markera nyttiga inlägg!

Permalänk
Skrivet av hajkaka:

Hej, jag är väldigt arg just nu då jag precis byggt ihop en dator för cirka 7000 och nu så när jag spelar har jag märkt att den låter väldigt högt. Men det är bara början för att ljudet kommer och försvinner den får bluscreen väldigt ofta och ibland så fryser den slumpmässigt i typ 20 sekunder. Vettefan vad jag ska göra förväntade mig att datorn skulle funka som den borde. Någon som vet vad som kan vara fel?

har du läst denna tråd http://www.sweclockers.com/forum/61-stationara-datorer-suppor...

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644