När slutar alla stora tekniksäljarnas mellandagsrea?

Permalänk
Medlem

När slutar alla stora tekniksäljarnas mellandagsrea?

Som titeln lyder, när slutar dem?

Har kollat på Elgiganten och där står det att deras saker som är på MREA går ut den 28/12, slutar den MREA:n där eller kommer det nya erbjudanden nästa dag?

Har inte forskat så mycket i saken men skulle gärna vilja veta eftersom jag ska till Göteborg imorgon och förhoppningsvis hittar jag ett kap eller två.

Visa signatur

CPU: Intel i5 4690K, PSU: Corsair 750W, RAM: ADATA 2x4GB, SSD/HDD: ADATA 256GB, Seagate 2TB. GPU: MSI GTX 780 3GB, CPU-kylning: Noctua NH-d14 Moderkort: MSI Gaming 5 Z-97, OS: Windows 8.1 Pro.

Jag avskyr att vara en på miljonen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Helling:

Som titeln lyder, när slutar dem?

Har kollat på Elgiganten och där står det att deras saker som är på MREA går ut den 28/12, slutar den MREA:n där eller kommer det nya erbjudanden nästa dag?

Har inte forskat så mycket i saken men skulle gärna vilja veta eftersom jag ska till Göteborg imorgon och förhoppningsvis hittar jag ett kap eller två.

Mellandagarna=Dagarna mellan julen och nyår.
oftast brukar butikerna tänka likadant.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Medlem

Jag frågar mig, när börjar den!? Inte vart allt för bra hittills.

Har alltid känt att efter den 28:e är den mer eller mindre över, även om det är menat att gälla fram tills nyår. Om det finns några riktiga klipp gäller det att vara på tårna första dagen.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Kommer nya erbjudanden idag. Iaf från Media Markt.

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”