Permalänk
Medlem

Hjälp med personligt brev!

Någon som orkar förbarma sig över mig, ansökningstiden går ut på söndag!!!! Allt hjälp uppskattas!!!!

Hej!

Mitt namn är XXX och jag söker tjänsten som IT-tekniker hos er. Den utannonserade tjänsten låter mycket intressant och innehåller det jag önskar jobba med i framtiden.
Jag har studerat Informatik på XXX Universitet och där skaffat mig mycket relevant kunskap som jag ser som en fördel för mig när jag söker detta jobb. Just nu jobbar jag på XXX i XXX.

Min första dator, C64, fick jag på 90-talet och har sedan dess följt med i utvecklingen. Jag behärskar både Windows OS och Mac OS och många av deras mjukvaror.

Personen vänner och bekanta ringer till för IT-relaterade problem är mig och jag får hjälpa till med installationer och annan support och eftersom jag är envis löser jag oftast alla problem som uppstår. Mina tidigare kontakter med IT-jobb är från XXX där jag jobbade som Webmaster/mailorderansvarig.

Som person har jag har lätt för att anpassa mig till olika krav och önskemål och jag tycker om att ha kontakt med människor. Jag tycker också om att ta mig an nya utmaningar, jag levererar och känner att jag skulle passa in väl på den utannonserade tjänsten. Just nu jobbar jag på XXX där jag är van att jobba både i team och ensam, där har jag även en frihet under ansvar och detta är ett arbetssätt jag känner att jag behärskar och kan jobba i.

Kontakta gärna mina referenser i mitt CV.

Med vänliga hälsningar,
XXX

Permalänk
Medlem
Skrivet av Peckham:

Någon som orkar förbarma sig över mig, ansökningstiden går ut på söndag!!!! Allt hjälp uppskattas!!!!

Hej!

Mitt namn är XXX och jag söker tjänsten som IT-tekniker hos er. Den utannonserade tjänsten låter mycket intressant varför? och innehåller det jag önskar jobba med i framtiden. Som är vad?
Jag har studerat Informatik på XXX Universitet och där skaffat mig mycket relevant kunskap som jag ser som en fördel för mig när jag söker detta jobb hur då?. Just nu jobbar jag på XXX i XXX (detta ska framgå i CV:t och är onödigt att nämna här).

Min första dator, C64, fick jag på 90-talet och har sedan dess följt med i utvecklingen hur?. Jag behärskar både Windows OS och Mac OS och många av deras mjukvaror. Alla kan navigera i filutforskaren... och använda paint?

Personen vilken?vänner va?och bekanta ringer till vem?för IT-relaterade problem är mig va?och jag får hjälpa till med installationer och annan support och eftersom jag är envis löser jag oftast alla problem som uppstår. Mina tidigare kontakter med IT-jobb är från XXX där jag jobbade som Webmaster/mailorderansvarig. Vad gjorde du då, vilka programvaror använde du och hur arbetade ni? Vad fick du ut av det, vad var det som triggade dig där?

Som person har jag har lätt för att anpassa mig till olika krav och önskemål och jag tycker om att ha kontakt med människor som 99,99% av alla andra. Säger ingenting... Jag tycker också om att ta mig an nya utmaningar, jag levererar och känner att jag skulle passa in väl på den utannonserade tjänsten Hur då, hur har du gjort detta tidigare och hur stämmer det in på tjänsten?. Just nu jobbar jag på XXX där jag är van att jobba både i team och ensam, där har jag även en frihet under ansvar vad för ansvar? och detta är ett arbetssätt jag känner att jag behärskar och kan jobba i. Men vill du det?

Kontakta gärna mina referenser i mitt CV.

Med vänliga hälsningar,
XXX

Se Bold.

Du visar för lite personlighet, alldeles för vag och generell.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Medlem

Tack Nightcrawl för VÄLDIGT konstruktiv kritik, uppskattas verkligen!!!