Permalänk
Inaktiv

Ny stad att öppna i

Hej Inet

Jag kan verkligen rekommendera er att ta en funderar på att öppna en butik i Trelleborg.
Här händer mycket just nu, tågen börjar snart köra här. De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här. Priserna för tomter är inte höga, men lär stiga avsevärt senare.

Bara ett tips som ni bör beakta
Säg till när ni kommer söka säljare..... och kom ihåg vem som sa det först! hehe

Tjing!

Permalänk

Ett annat förslag är Linköping ;D

Visa signatur

1TB Western Digital Green | 120gb Intel 530 SSD | HyperX Fury 8gb 1600MHz | Cooler Master Hyper 212 EVO | Gigabyte GTX 980 G1 Gaming | Fractal Design Define R4 | Fractal Design Integra M 550W | ASUS Z97-A | Intel Core i5 4690k | Windows 10

Permalänk
Inet
Skrivet av MickeMM:

Hej Inet

Jag kan verkligen rekommendera er att ta en funderar på att öppna en butik i Trelleborg.
Här händer mycket just nu, tågen börjar snart köra här. De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här. Priserna för tomter är inte höga, men lär stiga avsevärt senare.

Bara ett tips som ni bör beakta
Säg till när ni kommer söka säljare..... och kom ihåg vem som sa det först! hehe

Tjing!

Tack för tipset! Vårt mål är att öppna många fler butiker runtom i landet dock så har vi ingen konkret plan idag på att öppna i Trelleborg men vi håller såklart utkik för bra möjligheter

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Väntar fortfarande på att ni ska öppna i Kalmar!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 5 1600, Gigabyte 1070, MSI B350M MORTAR, Crucial 16GB, Samsung EVO 500GB, Define Mini C, Corsair RM550x (╯°□°)╯​︵ ┻━┻

Permalänk
Medlem

Tycker ni kan kasta ut Alina i Östersund och komma med Inet istället.

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Öppna i Lidköping och ta hela Skaraborgs marknad.

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Gör något smart, konkurera ut netonnet i ullared, ge oss en riktig datorbutik i halland!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeMM:

Hej Inet

...De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här...

samma sak i växjö

Skrivet av Marticus:

Väntar fortfarande på att ni ska öppna i Kalmar!

ääh, bätttre att etablera sig i hjärtat av småland

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Avstängd

Öppna i Västerås istället.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av iFerz:

Tycker ni kan kasta ut Alina i Östersund och komma med Inet istället.

Äsch, Alina är ju bra de med

(ber om ursäkt för att jag svär i kyrkan)

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Eskilstuna behöver en vettig datorbutik!

Visa signatur

[Fractal Design Define C TG] [Corsair RM750] [AMD Ryzen 7 5800X] [Gigabyte X570 AORUS ELITE] [Gigabyte Radeon RX 6800 XT 16GB GAMING OC] [Corsair 32GB DDR4 3600MHz CL18 Vengeance] [Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB + Kingston KC2500 1TB M.2 NVMe] [Corsair Hydro H100x]

Permalänk

Jönköping

Visa signatur

Ursäktar för stavfel

Permalänk
Medlem

Det finns ingen riktigt konkurrens i Helsingborg utöver Elgiganten och liknande elbutiker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Marticus:

Väntar fortfarande på att ni ska öppna i Kalmar!

Skickades från m.sweclockers.com

Håller med där, Kalmar vore inte fel

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tack för tipset! Vårt mål är att öppna många fler butiker runtom i landet dock så har vi ingen konkret plan idag på att öppna i Trelleborg men vi håller såklart utkik för bra möjligheter

ni är välkomna till halmstad, finns bara webhallen på fel sida stan här som nyligen öppnade och inte fått sig en bra kundkrets än så ni har fortfarande chansen och dominera här! vet att Eurostop i Halmstad snart ska bygga ut och det är där folk från hylte/laholm/falkenberg och halmstad åker för att handla + alla sommarbesökare under sommaren så en marknad finns det!

om ni behöver en butikssäljare som är teknikintresserad är det bara och höra av sig när ni öppnar! mamma har över 20 års erfarenhet av försäljning så kan gå privata kurser om så behövs

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Jönköping skulle uppskattas

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Min dator: Processor: Intel Core i7-4770 || Grafikkort: EVGA GeForce GTX 970 4GB || RAM: Crucial DDR3 BallistiX Sport 1600MHz 8GB x2 || HDD: Toshiba Desktop 1TB SATA 3.0 || SSD: Kingston SSDNow V300 240GB 2.5" OEM || PSU: Cooler Master B500, 500W PSU || Moderkort: Asus B85 plus

Permalänk
Medlem

Varför inte i Hökåsen? Bussarna till Västerås går oftare nu

Permalänk
Medlem
Skrivet av MickeMM:

Hej Inet

Jag kan verkligen rekommendera er att ta en funderar på att öppna en butik i Trelleborg.
Här händer mycket just nu, tågen börjar snart köra här. De bygger om hela stationen och mötesplatsen samt att många nya butiker etablerar sig här. Priserna för tomter är inte höga, men lär stiga avsevärt senare.

Bara ett tips som ni bör beakta
Säg till när ni kommer söka säljare..... och kom ihåg vem som sa det först! hehe

Tjing!

Strandgatan 20 i Trelleborg är dock redan upptagen.

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av xfade:

Strandgatan 20 i Trelleborg är dock redan upptagen.

Woooooooooooow, haha, jag har ingen speciell förkärlek för inet men jag tror inte att det hade stört någon om den butiken du menar försvann;)

Visa signatur

Falling In Reverse - Game Over

"Midway upon the journey of our life I found myself within a forest dark, For the straightforward pathway had been lost."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Curemylife:

Woooooooooooow, haha, jag har ingen speciell förkärlek för inet men jag tror inte att det hade stört någon om den butiken du menar försvann;)

Har inte varit i deras butik i trelleborg, men malmö affären tycker jag är helt ok...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 |► Raspberry Pi 3B | Osmc |► OnePlus 6 |

Permalänk
Skrivet av Oliver91:

ni är välkomna till halmstad, finns bara webhallen på fel sida stan här som nyligen öppnade och inte fått sig en bra kundkrets än så ni har fortfarande chansen och dominera här! vet att Eurostop i Halmstad snart ska bygga ut och det är där folk från hylte/laholm/falkenberg och halmstad åker för att handla + alla sommarbesökare under sommaren så en marknad finns det!

om ni behöver en butikssäljare som är teknikintresserad är det bara och höra av sig när ni öppnar! mamma har över 20 års erfarenhet av försäljning så kan gå privata kurser om så behövs

Oh ja, Halmstad hade varit väldigt trevligt och gött! ^^

Permalänk
Medlem

Kristianstad behöver er oxå! Med en nyöppnad galleria så finns det fina lokaler för er att hyra

Visa signatur

Det var bättre förr
- Michael B. Tretow

Permalänk
Medlem
Skrivet av inet.se:

Tack för tipset! Vårt mål är att öppna många fler butiker runtom i landet dock så har vi ingen konkret plan idag på att öppna i Trelleborg men vi håller såklart utkik för bra möjligheter

Ludvika. Vi behöver er här i södra Dalarna! Finns gott om plats på lyviksberget där ni kan slå upp erat tält, precis bredvid Elgiganten =)!

P.S: Det finns ingen annan IT-butik i närheten, endast Elgiganten och vi vet hur kunniga dem är när det gäller Datorer

// Pamudas

Visa signatur

NZXT H510 Flow MSI B450 Tomahawk MAX
AMD Ryzen 5800X3D RX 7900XTX Kingston Fury 64GB

Permalänk
Avstängd

Tror inte det är många som verkligen handlar i en fysisk datorbutik, eller? Alla benchmarks står ju på internet så man behöver ju inte "känna" på varorna. Det är bara att beställa på internet och sen kommer det efter 1-2 dagar på posten. Bekvämt, snabbt. Bara jag som känner så?

Permalänk
Medlem

Jönköping! Vi saknar en ren datorbutik!

Permalänk
Medlem

Falun/Borlänge/Ludvika

Vi här i södra Dalarna får åka till Västerås (NetOnNet) om vi ska ha någon del till datorn.

En resa på 25-30 mil i de bästa fallen.

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem

Öppna en i Ludvika! Finns bara Felgiganten här. Ska man hitta komponenter så är netonnet i Örebro eller Västerås som gäller och det känns jobbigt om man vill kolla på ett chassi irl och behöva åka en sådär 34 mil för att få reda på vad man tycker om det (Gäller självklart alla andra produkter)

Visa signatur

Chassi: Fractal design define r4 svart, GPU: Msi gtx 980 twinfrozr @1300mhz, Cpu: 4670k @4,5ghz, CPU kylare:Noctua NH U14-S, MOBO: Msi Z87-G45, Ram: Crucial Ballistix 8gb @1866mhz, PSU: EVGA supernova G2 750w. SSD: Crucial m500 240gb, HDD: Seagate Barracuda 1tb, Skärm : Asus VG248QE 144hz :)

Permalänk
Skrivet av Curemylife:

Woooooooooooow, haha, jag har ingen speciell förkärlek för inet men jag tror inte att det hade stört någon om den butiken du menar försvann;)

Jaså är butiken så dålig? Jag köpte en router på deras hemsida för 4 år sen och det funka bra, är service eller något annat galet?

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

+1 på Trelleborg

Visa signatur

[Bärbara]: Steam Deck | SteamOS, Lenovo A275 | Win10
[Stationär1]: i5 4590s | RTX3060 | Win10
[Stationär2]: MacMini | M1 | Sonoma
[Stationär3]: AMD A10 | R7 | Kbuntu
[Foto]: FreakyLeo on Flickr

Permalänk
Medlem

Jag tycker ni borde öppna butiker i varenda gatuhörn, lite så som Starbucks gör i USA. Då blir alla nöjda!

Visa signatur

Corsair 750D | i5 4670k | ASUS Z87-a | 8GB Corsair Dominator | Asus GTX770-DC2OC | Samsung 840 EVO 250GB | WD 500GB X2