Premiär för SweClockers 6.0

Permalänk
Medlem

Får man rapportera här? Flytta den här

(inkl pilarna) till högra sidan. Nästan alla forum har så. Blir rörigt med de 3 ikonerna bredvid varandra.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av JenzA:

Ja, det är lite underligt år 2015.
Varför inte SSL? För snåla för att köpa ett cert?

Det är SSL vid inloggningen, det vill säga när lösenordet skickas.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Grattis!! #sjuktbraäntligentisdagochsweclockers

Permalänk

Ser bra ut och är snabbt som satan! gillart!

Permalänk
Medlem

ser najs ut

Visa signatur

En dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Mina trådar är ersatt av Följda trådar

Samma funktion + möjlighet att se bevakade trådar + redigera trådarna i den personliga listan!

http://www.sweclockers.com/forum/foljda

Grejen är att gamla trådar inte följde med, som man inte följer. Har vissa gamla följda trådar, men inte resten hade över 100 närmare 200 stycken i mina trådar som är helt borta.

Så får göra detta manuellt nu hade jag fått veta detta hade jag börjat innan omgörningen att göra om dom gamla till följda trådar.

Visa signatur

Min spel rigg:FD Define R4|VX 550W|i5 2500K|Corsair LP 4GBX2|Mammabräda P67 Extreme4|GTX 670 windforce|23tum u2312hm
Min gamla/HTPC:AMD 6000+|Ram 2GbX2|Radeon HD5770| XFX 450/nu XFX 550
Mitt bygge: ByggloggFri frakt INET:Fraktfritt sweclockers vid köp över 500kr

#Gilla inlägg som är bra & Använd citera/@"namn" vid snabbt svar

Permalänk

@Sony?

@Biberu
@ verkar inte fungera med specialtecken.

Visa signatur

« CITERA FÖR SVAR »

CPU: AMD Ryzen 7 3700X ║ MB: ASUS X570-PLUS ║ RAM: 32GB ║ GPU: GeForce GTX 1080 ║ PSU: EVGA SuperNOVA 750 G2 ║ SSD: Samsung 970 EVO+ 500GB ║

Permalänk

Mycket stiligt

Visa signatur

Eltreum: AMD Ryzen 7 5800X3D | Asus Prime B350-Plus | 16GB 2933Mhz DDR4 | PowerColor 7900XTX | Crucial MX500 1TB | Seagate Barracuda 3TB | Asus VG27AQ1A

Permalänk
Medlem

Trevligt med ny sida!.. Men.. Vart är den responsiva designen för oss som har lämnat 4:3 skärmar sedan länge

Permalänk
Medlem

@Nyhet: Vad hände med "Markera forum som läst"? Använde den varje dag om man inte ville läsa allt men ändå ha den forumdelen markerad som läst?

Permalänk
Skrivet av Poptart:

@mnystedt86: Du kommenterar en artikel om vad 6.0 är och frågar vad 6.0 är?

ok, då vet jag!!!! (/&#%/)(#%

Visa signatur

| Chassi: CM Storm Stryker | RAM: Corsair Vengeance 16GB | PSU: Corsair CX 600W | CPU: i5-3570K 3.4GHz | SSD: 120GB | HDD: 1TB | MB: MSI H77MA-G43 H77 | Grafik: Gigabyte Geforce GTX 970 G1 GAMING 4GB | OS: Windows 10 Home |

Permalänk

Men varför kommer jag in på sen mobila sidan på min iPad

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ursäktar för stavfel

Permalänk
Medlem

@Nyhet: Äntligen ny och fräsch sida, bra jobbat alla. Har längtat hela dagen efter att kunna nörda runt här. #Niärfantastiska #Hypetisdag

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X3D | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Hellhound | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink, Kingston Fury Renegade Gen 4 2TB | Corsair RM850e ATX 3.0 850W V3 | Arctic Liquid Freezer III 240 | Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem

Hade gärna haft möjligheten att inte köra mobil versionen påmin telefon men får inget meddelande om det längre

Visa signatur

Stationär: 8700K/16GB 3600hmz/GTX 1080ti
Portabel stationär: Ncase M1/5600X/16Gb 3600hmz/GTX 1070/Asus XG17
Laptop: Alienware 17r2/4970HQ/16Gb/GTX 980M

Permalänk
Medlem

Det ser ju ut att lira, men saknar "mina trådar" :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av EyeNEye:

Vart tog fliken där man kunde se vart man postat tidigare, vägen?

Kunde inte hitta posterna i " Bilder på ditt senaste inköp (2015)", som jag tidigare postat i år.

Ändring i text.
Visa signatur

Marantz Cinema 50.

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av HElephant:

@ verkar inte fungera med specialtecken.

Den kommer bara försöka highlighta vad som ser ut att vara ett giltigt användarnamn enligt det uppdaterade, något striktare formatet. De som har namn med t.ex. skiljetecken går dock fortfarande att citera som tidigare, och vi kan naturligtvis hjälpa till med att ändra om någon skulle vilja det.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Tazadar:

Hade gärna haft möjligheten att inte köra mobil versionen påmin telefon men får inget meddelande om det längre

Längst ned i sidfoten har du en knapp för att gå till fullversionen. Den kommer ihåg inställningen!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Bara jag som tycker att framsidan/nyheter känns ännu mera kompakt än tidigare? Tycker Framsidan/nyheter borde använda utrymmet bättre så man inte har massa med döutrymme eller vad det nu heter.

Permalänk
Medlem

Mycket fräsch och snabb! Bra jobbat!

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av Niksve:

Trevligt med ny sida!.. Men.. Vart är den responsiva designen för oss som har lämnat 4:3 skärmar sedan länge

Designen är något vi eventuellt får titta på i ett senare steg, den här uppdateringen har främst handlat om att reda ut strukturen i backendet.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JOANATAN5354:

Testa att ta bort m:et framför länken m.sweclockers.com. Så ska de funka.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X3D | PowerColor Radeon RX 9070 XT 16GB Hellhound | Fractal Design North Black TG | MSI MPG B550 Gaming Plus | Kingston Fury 32GB DDR4 3200MHz CL16 Beast | WD Black SN850X 1TB Gen 4 With Heatsink, Kingston Fury Renegade Gen 4 2TB | Corsair RM850e ATX 3.0 850W V3 | Arctic Liquid Freezer III 240 | Windows 11 Pro

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av NinetyTwo:

Mycket fräsch och snabb i nya uppdateringen!
Det enda jag kan klaga på är att ni tagit bort funktionen att komma till sista sidan i en tråd.

Där du navigerar mellan sidorna (1 2 3 osv.) finns en ikon som ser ut ungefär såhär >> . Klicka på den!

Visa signatur

Permalänk

Trevligt trevligt

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av JOANATAN5354:

Instämmer. Alltså, menar detta helhjärtat. Jag användar endast iPad på Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Vet någon hur man vänsterjusterar hemsidan så att man inte får en stor vit/tom yta i vänstra delen av skärmen?

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av JOANATAN5354:

Skrivet av anon195163:

Instämmer. Alltså, menar detta helhjärtat. Jag användar endat iPad på Sweclockers.

Det går på bland annat skärmstorlek. Vi har kört en del tester för att få det "rätt", men kan ha blivit något märkligt. Trycker ni länken till fullversionen i footern ska enheten dock (permanent) minnas valet sedan. Funkar inte det har ni hittat en bugg.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

Designen är något vi eventuellt får titta på i ett senare steg, den här uppdateringen har främst handlat om att reda ut strukturen i backendet.

Ahh okej. för med 2560 upplösning i bredd så blir det väldigt mycket dött utrymme. Men är man i forumdelen så växer ju sidan lite mer på bredden iaf

Permalänk
Medlem

@Dimestam Hoppas du är nöjd över att du köpte Sweclockers #NästanEttInsideJoke

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av emilakered:

Det går på bland annat skärmstorlek. Vi har kört en del tester för att få det "rätt", men kan ha blivit något märkligt. Trycker ni länken till fullversionen i footern ska enheten dock (permanent) minnas valet sedan. Funkar inte det har ni hittat en bugg.

Ska testa.