CS:GO Connection problem efter 10-20 minuters speltid, hjälp!

Permalänk
Medlem

CS:GO Connection problem efter 10-20 minuters speltid, hjälp!

Tjena! Läs gärna alltihopa.

Har frågat runt, googlat runt och kollat hundra olika forumtrådar men hittar ingen lösning, så jag vänder mig till er här på Sweclockers och HOPPAS att någon har en aning om vad som försiggår! Mitt problem är att när jag joinar en server på CS:GO, vilket game mode som helst (casual, deathmatch, competitive etc.) så kommer jag automatiskt att få en "WARNING: Connection problem auto-disconnect in 25 seconds" efter cirka 10-20 minuters spelande. Jag finner detta oerhört konstigt eftersom jag kan spela vilket annat online-spel som helst dvs World of Warcraft, Hearthstone, GTA 5, H1Z1, Dota 2, League of Legends och har inga som helst problem då. Men CS:GO verkar slå ut hela mitt internet för alla i huset efter 10-20 minuters speltid och sedan kommer allting tillbaka som vanligt efter 30-60 sekunder när jag stängt ner spelet...? Blir galen på detta för jag kan inte spela competitive längre, har kunnat spela CS:GO helt utan problem förut men det började hända för ett par månader sen och jag blev så trött på det att jag avinstallerade spelet och slutade spela helt. Innan ni frågar så ja, jag kör trådlöst med ganska kass uppkoppling (25mb/s download och 5mb/s upload) men grejen är att det har funkat felfritt förut så förstår ej vad problemet är. Har även testat att ansluta med sladd och det funkade inte heller, blev ändå disconnectad så dog internet i 30-60 sekunder.

Vad jag har testat hittills: Ominstallerat spelet, verify:at game cache, resettat routern till default settings, anslutit med sladd, stängt av brandväggen & virusprogram, öppnat portarna & många andra "lösningar".