Permalänk
Medlem

Surface Pro 4

Någon mer som väntar på en lansering av denna? Om det nu överhuvudtaget blir en sån. Skylake, ddr4, touchskärm, penna. Trean har jag varit sugen på sedan den kom i princip men läget var inte rätt förra året. Nu när jag ska börja plugga kan det vara skönt att ha en bärbar som man kan släpa med sig för att variera sin studiemiljö.

En kul notis är väl att jag just var inne på microsofts store och fick chatta med en representant för företaget. Jag ställde lite frågor kring windows 10. Kunde inte låta bli att fråga när en ev. Pro 4 skulle lanseras och han svarade att en ev. Pro 4 kommer antingen i slutet av aug eller början av sept och han visste inget om specs.

Han kanske bara drev med mig men vem vet? Kanske är det dags snart för en ny bärbar för undertecknad.

/FabriciusRex

Permalänk

Är själv i stort behov av en dator, kommer den i broadwell M kommer jag aldrig köpa.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kungenaik:

Är själv i stort behov av en dator, kommer den i broadwell M kommer jag aldrig köpa.

Inte jag heller. Det är skylake eller inget.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skylake, 16gb och gärna 14" för mig
Höll på glömma DDR4

Permalänk
Medlem

Flera sidor skriver ikväll att det kommer ske ett event i New York den 6:e oktober.
The Verge skriver att troligtvis så visar Microsoft upp Surface pro 4 och två Lumia telefoner. Ska bli spännade att se vad Microsoft hittar på.

Källa The Verge