Permalänk
Medlem

Volvo V70 2001

Äre möjligt att byta ut stereon på en Volvo V70 2001 mot en ny med skärm och navigator som i den här bilden utan några nackdelar eller förluster? vill inte förlora några funktioner på ratten eller annat och det ska se snyggt och praktiskt ut

vad finns det för hemsidor som säljer allt som behövs? och vad rekommenderar ni?
sry om jag har skrivit på fel trådsämne

Permalänk
Medlem

www.garaget.org är det avsevärt lättare att få svar på.

Visa signatur

Stationär: mITX 4670k GTX770 16gb RAM
Bärbar: Lenovo y50-70 4720HQ 960M 8GB RAM

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ain0k:

www.garaget.org är det avsevärt lättare att få svar på.

Ska aldrig underskatta folket här på SweC!

Visa signatur

🏬: Gigabyte Aorus X570 Master 🔲: AMD Ryzen R5 5600X ❄️: Cooler Master Hyper212 BE 🏴: ASUS RX 6700 XT DUAL
🗄️: Fractal Define 7 Compact 🔌: EVGA B5 850W 🎞️: 32GB HyperX Beast 3600Mhz 💾: Crucial 512 GB
🖥️: ROG STRIX XG27WQ 🖱️: Corsair Scimitar RGB Elite ⌨️: K70 RGB TKL CHAMPION SERIES 🎧: Corsair H55 📶: Archer C80

Permalänk
Medlem

Brl bilradiolaget

Visa signatur
Permalänk
Medlem

http://www.bluepower.se/sv/produkter/ljud-bild/bilstereo/mode... Detta är den du söker!
Ska funka som standard stereon.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av cat_fish_1:

http://www.bluepower.se/sv/produkter/ljud-bild/bilstereo/mode... Detta är den du söker!
Ska funka som standard stereon.

Det är det ej alls, men antar att det funkar.. Har den sin egen ram som passar in elr måste man köpa extra osv?
Och förrrsten kommer jag förlora något av rattens funktioner? Är det kompatibelt med baslåda?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatacka:

Det är det ej alls, men antar att det funkar.. Har den sin egen ram som passar in elr måste man köpa extra osv?
Och förrrsten kommer jag förlora något av rattens funktioner? Är det kompatibelt med baslåda?

Skickades från m.sweclockers.com

ok? detta är nämligen den du länkade i bilden. den ersätter din original rakt av. Läser du längre ner om stereon så ser du att den har 4st RCA ut till slutsteg och att den har stöd för rattknappar som tillval.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Zatacka:

Det är det ej alls, men antar att det funkar.. Har den sin egen ram som passar in elr måste man köpa extra osv?
Och förrrsten kommer jag förlora något av rattens funktioner? Är det kompatibelt med baslåda?

Skickades från m.sweclockers.com

Den från Bluepower har ram som passar. Den är anpassad för din bilmodell och är mig veterligen den enda eftermarknadsstereon med stöd för original rattknappar.

Permalänk
Medlem

okej tack ska ni alla ha för hjälpen, har beställt nu.. äre något jag behöver tänka på när jag har fått den?