Permalänk
Medlem

Micro USB kabel som håller. Finns det?

Är det bara jag som har problem med mina micro USB kablar? Även kontakter (fick byta 2 gånger).
Finns det en extrem bra, flexibel 1m kabel med en kontakt som håller?
Mitt problem är att min telefon är som en dator för mig. Ibland måste ha den på laddning medan den används.
Eller snarare är det en regel.
Jag märker själv att en del av kablarna håller längre eller kortare tid.

Finns det en som verkligen håller?

Permalänk
Medlem

Har själv aldrig haft problem med mina kablar, undantaget en Samsun original där stiften böjdes. Köpte en noname istället och den funkar ypperligt. Använder dem ofta samtidigt som mobilen/plattan laddas.

Visa signatur

Fractal Sesign R5 | i5 2550K @3.5GHz CM Hyper 612 | ASUS H61 M-F | Crucial 8Gb 1333MHz | MSI R9 390 Gaming | Aerocool Integrator 600W | Dell Ultrasharp U2212HM | ASUS MG278Q | Mionix NAOS 8200 | Filco Majestouch 2 Ninja MX Brown | Edifier C2 2.1 | Steelseries 5Hv2

Permalänk
Medlem
Skrivet av netbuddy:

Har själv aldrig haft problem med mina kablar, undantaget en Samsun original där stiften böjdes. Köpte en noname istället och den funkar ypperligt. Använder dem ofta samtidigt som mobilen/plattan laddas.

Lyckliga du...
En sådan tur har jag inte.

Permalänk
Medlem
Skrivet av A-gubbe:

Lyckliga du...
En sådan tur har jag inte.

Det kanske är mindre tur och mer skicklighet? Min kabel som jag fick med min 1+1 har hållit bra än så länge i alla fall.
Du får vara försiktigare helt enkelt.

Permalänk
Medlem

Har http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00QT2BLC4, kablar som andas kvalité.

Visa signatur

NZXT Phantom 410 (Vit) | i5 3570k@4.2GHz | Asus P8Z77-V LE | Corsair Vengeance LP 1600MHz 16GB | Gigabyte GTX 670 Windforce OC @1GHz | Seagate 600 480GB | Corsair HX750 | Cooler Master 212 Evo

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cheesier:

Skickar till Sverige?

Permalänk
Skrivet av A-gubbe:

Skickar till Sverige?

Ja.

Permalänk

Sonys kablar känns väldigt stabila. Som jag fått med mina mobiler dock, vet inte om dom går att köpa separat.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Låter som skit bakom spakarna aldrig varit med om att en micro usb skadas. Men vilken som helst från typ ebay kanske.

Visa signatur

#1: Z370N ITX | i7 8700k | GTX 1080 | 32GiB
#2: P8Z77-M pro | i7 3770k | GTX 1050ti | 16GiB

Server: Z370-G | i5 8600T | 64GiB | UnRAID 6.9.2 | 130TB
Smartphone: Samsung Z Flip 5 | Android 13 | Shure SE535