OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirppi:

Aliexpress har tydligen kampanj för 1000 stycken av 64 och 100 st av 16 modllen(öppnar om 7 minuter). Man tycker ju de borde vara legit version då de annonserar det på framsidan?

Ska vara gjord för kines-regionen, läs mer Forum OT2 for sale Ali Express

Beskrivning av dom 3 olika region indelningarna : Forumsida OT2 regional version

Permalänk
Medlem

Antar att dennn togs bort förut för att den som delade länka delade sin "share for more points" länk, men här den vanliga länken; http://www.androidauthority.com/oneplus-2-invites-giveaway-63... ifall man vill get det ett försök

Visa signatur

¯\_(ツ)_/¯

Permalänk
Medlem

Plats 269 64gb En till frugan också, men jag kanske kan köpa 2st om jag får invite?

Permalänk
Medlem

den 31a juli skrev jag upp mig på plats 163, 64 GB modellen önskas.

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

OBS dom telefoner som verkar ha gått ut till diverse återförsäljare är "Kina versionen" (sägs det i alla fall) vilket innebär ett annat operativsystem + att det saknar vissa av banden som används i Europa (samma som 1+1 tror jag)

Så kolla noga innan beställning om detta är viktiga saker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lloyd5:

Ska vara gjord för kines-regionen, läs mer Forum OT2 for sale Ali Express

Beskrivning av dom 3 olika region indelningarna : Forumsida OT2 regional version

Hmm det var ju tråkigt :/

Fast kollar man på "https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe" så står det tex. för min operatör (sonera) att dom utnyttjar banded 3 samt 7 för LTE. Vilka även stöds av den kinesiska versionen. Betyder väl att jag kan fullt utnyttja 4G ifall jag så vill?

Slutligen lär det väl inte vara svårt att flasha in det "äkta" OP2 operativet i efterhand?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zirppi:

Hmm det var ju tråkigt :/

Fast kollar man på "https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_LTE_networks_in_Europe" så står det tex. för min operatör (sonera) att dom utnyttjar banded 3 samt 7 för LTE. Vilka även stöds av den kinesiska versionen. Betyder väl att jag kan fullt utnyttja 4G ifall jag så vill?

Slutligen lär det väl inte vara svårt att flasha in det "äkta" OP2 operativet i efterhand?

Operatiet är nog inget problem men Kina versionen saknar väl band 20 (800mhz) som är förstärkningen av 4g här i Sverige och då precis som med 1+1 så är det bara i städer (nära masterna) man har bra 4g täckning.

Permalänk
Medlem

Nr 1 på listan (64GB) - om man ligger etta ska man kanske följa regeln och skriva här med

§9 /moderator
Permalänk
Medlem

Finns det möjlighet att skriva upp mig på intresselistan?=) båda versionerna lockar men 64 gigarn vore bäst givetvis_=)

Permalänk
Medlem

Kan väl tillägga att jag har plats nummer 6 för en 64GB. Skrev upp mig för ett tag sedan, minns inte exakt när. Just for the record.

Visa signatur

Citera för svar

Stora Owncloud/Nextcloud-tråden: http://www.sweclockers.com/forum/122-server/1212245-officiell...
Jobb: Datacenter Manager
Grundare: https://www.hanssonit.se

Permalänk
Medlem

Tar gärna en invite för 64gb versionen, köper så fort jag kan Får väl ta plats 271

Permalänk

Plats 267 intresserad av båda modellerna 16/64

Permalänk
Medlem

Jaha man skulle visst skriva in själv?

plats 270. 64gb

Permalänk
Medlem

Även jag har missat att skriva i tråden. Jag har plats 8 och är ute efter 64GB versionen.

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem

Plats 261. 16/64.

Permalänk
Medlem

Det här kommer gå trögt tror jag ^^

Skrivit mig i listan sen ett tag tillbaka.

One+1 badade nyligen Mikrofonen pajade...

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Medlem

Alltså, finns det nån i Sverige som har one plus two i dagsläget? eller hur ser det ut?

Permalänk
Medlem

@Swagger McJagger: Oneplus One går att köpa utan invite

Permalänk
Medlem

Jag skulle gärna vilja köpa 64GB modellen, tack!

Permalänk
Medlem

Plats 272! 64 GB tack!

Permalänk
Skrivet av Hjulspinn_:

Plats 264.
Minneskapacitet spelar mindre roll.

*Lägligt så gick telefonen sönder nyss*

Missade den lilla detaljen att skriva in mig på Excellistan.

Nu har jag plats 273 istället.

Har ändrat mig till att vara intresserad av 64 modellen (som mer eller mindre alla andra).

Visa signatur

|Dator|Skärm|Tangentbord|Mus|Högtalare|Bredband|Antivirus|Brandvägg|

Permalänk
Medlem

missade också doc listan aja plats 274 båda modeller

Permalänk
Medlem
Skrivet av xrystal:

Alltså, finns det nån i Sverige som har one plus two i dagsläget? eller hur ser det ut?

Fick själv en invite igår till OPT, den skickades från UK idag. Så snart Nej men jag vet faktiskt inte hur många som fått en invite.

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem

Hoppas bara att folk är ärliga och droppar sina invites här. Blir bara tråkigt om folk bara skiter i det.

Ja, det kommer gå segt i början men sen rullar det på, om folk gör som vi sagt

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk
Skrivet av CRHASH:

Fick själv en invite igår till OPT, den skickades från UK idag. Så snart Nej men jag vet faktiskt inte hur många som fått en invite.

Grattis! Hoppas du har lust att dela med dig av någon av de invites du får till personerna i listan så har vi alla snart varsin!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

Fick själv en invite igår till OPT, den skickades från UK idag. Så snart Nej men jag vet faktiskt inte hur många som fått en invite.

ligger en opt ute på tradera, så några få har fått iaf

Gif /moderator
Visa signatur

Min dator: Silent Base 600 | 1700X @ 3.9Ghz | MSI Gaming X 1080TI | RM750X | 512Gb M2 | 16Gb 3200mhz Ram | S34E790C @ 3440x1440
Tjejens dator: Define r4 | i5 3570k @ 4.2ghz | GTX Titan | 750w Supernova | 240gb SSD | 32gb ram
Citera/Tagga för svar!

Permalänk
Inaktiv

Jag vill ha en invite till 64GB oneplus Two, Tack på förhand!

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon216267:

Jag vill ha en invite till 64GB oneplus Two, Tack på förhand!

Då råder jag dig att skriva upp dig på listan som är på första sidan

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Låda: Phanteks Eclipse P400S White TG | Mobo: ASUS ROG Strix Z390-F | CPU: Intel i9 9900K @ 5,0 GHz | GPU: ASUS ROG Strix GTX 1080 Ti | RAM: Crucial Ballistix Sport LT 32GB (4x8GB) DDR4 @ 2400 MHz | Corsair RM750x | Lagring: Samsung SSD 850 EVO 120GB | Crucial MX300 275GB | WD Caviar Blue 1TB | Hitachi Deskstar 500GB | OS: Windows 10 Professional - https://valid.x86.fr/4m66jq

Permalänk
Medlem

Plats 276, 16 eller 64GB spelar ingen roll

Permalänk
Medlem

Plats 277, 16 eller 64GB spelar ingen roll tar med mig molnet hoppas vi på!

Visa signatur

Air