Säkert webhotell med mera

Permalänk
Medlem

Säkert webhotell med mera

Hej

Jag tänkte skapa en sida. Och på sidan kommer det vara en tracker säger vi. Jag har självklart inte gjort nåt liknande så tänkte att jag var tvungen att kolla här (:

Tanken är att köpa server o hotellet i ej Sverige vänligt land. Såg ju hur snabbt svenska myndigheter la sig i piratebay. Aja skit samma. Tänkte mig ett diktator land typ. Nord korea hade varit perfekt men dom knappt internet.

Hittade denna sida LÄNK .

Jag snöa in mig i afrika ett bra tag, pratade med flera som jobbade där på olika ställe. Oftast sa dom nej för att ha en sådan sida. Men det fanna tydligen en lag på ett av ställerna. Jag märkte med att många företag har sina datacenter i tex usa.

Så hur gör jag? VPN kirrat . Finns anonymare sätt att betala sin hyra med?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tidelag:

Hej

Jag tänkte skapa en sida. Och på sidan kommer det vara en tracker säger vi. Jag har självklart inte gjort nåt liknande så tänkte att jag var tvungen att kolla här (:

Tanken är att köpa server o hotellet i ej Sverige vänligt land. Såg ju hur snabbt svenska myndigheter la sig i piratebay. Aja skit samma. Tänkte mig ett diktator land typ. Nord korea hade varit perfekt men dom knappt internet.

Hittade denna sida LÄNK .

Jag snöa in mig i afrika ett bra tag, pratade med flera som jobbade där på olika ställe. Oftast sa dom nej för att ha en sådan sida. Men det fanna tydligen en lag på ett av ställerna. Jag märkte med att många företag har sina datacenter i tex usa.

Så hur gör jag? VPN kirrat . Finns anonymare sätt att betala sin hyra med?

Du skriver här för att vi ska tipsa dig hur du ska skapa en tjänst och vara anonym för att bryta mot lagen?

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk
Moderator
Forumledare

*tråd låst*

Innan det spårar ur totalt

Citat:

§8 Brott
Det är inte tillåtet att uppmana till brott eller sprida uppmaningar till brottsliga handlingar. Allt innehåll regleras av svensk lagstiftning.

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord