Märkligt fel som uppstod efter formatering

Permalänk
Medlem

Märkligt fel som uppstod efter formatering

Tjena, jag köpte och byggde ihop min dator i augusti och startade med att spela på windows 7. Det fungerade utmärkt! Inga problem alls.
Sedan blev jag sugen på att testa windows 10 men gillade det inte så jag bestämde mig för att gå tillbaka till 7an.

Nu sitter jag här efter jag installerat alla drivers och så och får ett märkligt problem!
Det poppar upp en ruta där de står:Fönsterhanteraren för skrivbordet slutade fungera.
Det kommer upp varje gång jag startar datorn.

Körde även ett microsoftFixit.aero program som ska visa problemet och kanske lösa det, men det här är rapporten jag får av programet: https://i.gyazo.com/5ba659911bf4d5ac12b9bae1b9d43d3e.png

Jag har testat med gamla grafikdrivrutiner och dem nyaste och dessutom testat med en till formation men inget har hjälpt, felet återkommer. Dock så har jag testat att starta CS:GO och det har fungerat utmärkt och jag har haft den FPS jag hade innan.
Så, felet verkar inte påvärka något vad jag vet. Förutom att windows aero ej fungerar korrekt och att det poppar upp den där varnings saken varje gång jag startar datorn?

Min dator ifall det skulle behövas :
Intel core i7 4790k
msi geforce gtx 970 gaming 4G
Corsair 16gb (2x8GB) cl9 1600mhz vengeance pro
asus z97-A
EVGA Supernova G2 750W, 80+ Gold
Windows 7 64bit home premium