behöver videoredigarprogram..

Permalänk
Medlem

behöver videoredigarprogram..

okej, detta med windows 10...

Jag har använt mig av movie maker i alla år för sätta ihop mina klipp och de har funkat konon.

Men nu har jag win10 och movie maker är inte kompatibel vilket suger..

Så jag undrar, Va finns de för annat alt som både är gratis och lika enkelt och använda?
(vill inte ha folk som skriver att jag ska pirata ner dyr mjukvara för sånt är bara fel..)

Mvh

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem

Använder FreemakeVideoConverter för att ändra, klippa och klistra ihop videor. Har dock inte testat i W10 den dagen jag "uppgraderade" (vände raskt åter till 7an).

Visa signatur

LianLiPC-V355bequiet!E9-480W-MSIB350M-MortarW10-WD-BlackSN750Ryzen7™2700MSI RX6500XTSONY-65"TV-ZD9
Övriga datorer ej i drift

Permalänk
Medlem

Jag får Movie Maker att fungera med Windows 10. Inga konstigheter alls.

Permalänk
Medlem
Skrivet av milo_:

Jag får Movie Maker att fungera med Windows 10. Inga konstigheter alls.

Hur då?! när jag installerar movie maker kommer de upp ''detta program är inte kompatibelt med ditt operativsystem typ..

Visa signatur

i5 4670k 4.0 GHz | noctua dh-u9b | MSI GTX 1060 3gb gaming x | Msi z87-G45 | 16 gb A-data inet edition | Be quiet power zone 650W | R.A.T. 7 white editon | razer goliathus speed edition xl | Corsair Vengeance K70 | Windows 10 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av spokiii:

Hur då?! när jag installerar movie maker kommer de upp ''detta program är inte kompatibelt med ditt operativsystem typ..

Hämtade det härifrån: http://windows.microsoft.com/sv-se/windows/movie-maker

Var bara att installera. Konstigt att det inte fungerar för dig.

Permalänk

jag använder avidemux
http://fixounet.free.fr/avidemux/

dock lite mer advancerat än movie maker och kan va lite svårt att hitta i innan man blir van.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows