Permalänk
Medlem

Google translate.

är bra, men nu har den kidnappat mitt konto så att alla menyer i google är på japanska, lite halvjobbigt, eftersom jag inte förstår japanska. Hur skall jag gå tillväga för att få tillbaka allt till svenska igen ?

Att tala om för mig att jag skall gå tii menyn under de tre horisontella strecken till höger i google är meninglslöst, för det känner jag redan till, det hjälper inte eftersom allt annat under menyn är på japanska.

Vill gärna ha tillbaka den svenska google, men jag vet inte hur jag skall gå tillväga, men jag förlitar mig på att inteligentian här på Swecklockers kan hjälpa mig i min benägenhet.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Kan detta vara en lösning på ditt problem?

http://www.folkuniversitetet.se/Kurser--Utbildningar/Sprakkur...

Visa signatur

MSI MPG Z390 GAMING PLUS | I5-9600K | ASUS ROG STRIX 1070 8GB | 16 GB 3200 MHz | 500 GB NVMe

Permalänk
Medlem

@Max Mad: Använder du google chrome som webbläsare så kan du översätta all text på webbsidan med hjälp av inbyggda funktioner,
uppe i adressfältet så har du till höger en översättningssymbol och en stjärna, klicka på översättningssymbolen, välj språk att översätta till och tryck OK, sen borde du kunde navigera dig i googles inställningsmeny och ändra språket till svenska,

vet dock inte om någon av dom andra webbläsarna på marknaden har liknande funktioner

Visa signatur

Linux: because a PC is a terrible thing to waste.

Permalänk
Medlem
Skrivet av weeep:

Härligt, helt min typ av humor, men jag hade hoppats på en snabbare och enklare lösning ! Tack för tipset i alla fall !!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av evilsin:

@Myfanclub: Använder du google chrome som webbläsare så kan du översätta all text på webbsidan med hjälp av inbyggda funktioner,
uppe i adressfältet så har du till höger en översättningssymbol och en stjärna, klicka på översättningssymbolen, välj språk att översätta till och tryck OK, sen borde du kunde navigera dig i googles inställningsmeny och ändra språket till svenska,

vet dock inte om någon av dom andra webbläsarna på marknaden har liknande funktioner

Jo, jag hade en sådan symbol men vete tusan var den tagit vägen. Till saken hör att när jag hade den tillgänglig och gjorde som du beskriver, gissa vad som hände då ? Just det, alla språkalternativ som kommer upp är skrivna på; Trummvirvel, tadaaa, JAPANSKA !!!

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Max Mad:

Härligt, helt min typ av humor, men jag hade hoppats på en snabbare och enklare lösning ! Tack för tipset i alla fall !!

Ledsen för den

Hoppas du löser det!

Visa signatur

MSI MPG Z390 GAMING PLUS | I5-9600K | ASUS ROG STRIX 1070 8GB | 16 GB 3200 MHz | 500 GB NVMe

Permalänk
Medlem
Skrivet av weeep:

Ledsen för den

Hoppas du löser det!

Helt OK, som jag skrev, helt min typ av humor . I vart fall, problemet löst, tusen tack INET !! Ni är min räddande ängel, kommer aldrig att glömma bort er !!! .

Visa signatur