Någon som har beställt från Sennheisers hemsida?

Permalänk
Medlem

Någon som har beställt från Sennheisers hemsida?

Jag ska beställa nya hörlurar och jag undrar om det är någon som har beställt från Sennheisers egna hemsida?

Har dom snabb leverans?

http://sv-se.sennheiser.com/over-ear-headphones

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MicroTorrent:

Jag ska beställa nya hörlurar och jag undrar om det är någon som har beställt från Sennheisers egna hemsida?

Har dom snabb leverans?

http://sv-se.sennheiser.com/over-ear-headphones

Står ju på sidan under priset "Shipping: 1-3 days". Men varför beställa från deras sida? Det är oftast dyrare att beställa från tillverkarens egen sida.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rajat:

Står ju på sidan under priset "Shipping: 1-3 days". Men varför beställa från deras sida? Det är oftast dyrare att beställa från tillverkarens egen sida.

Dom hade missat att översätta ganska många saker så jag antog att tiderna var från USA.

Anledningen att jag beställer direkt från Sennheiser är att det faktiskt är billigare den här gången.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MicroTorrent:

Dom hade missat att översätta ganska många saker så jag antog att tiderna var från USA.

Anledningen att jag beställer direkt från Sennheiser är att det faktiskt är billigare den här gången.

Har handlat där tre gånger, 2-3 dagar för leverans (hem till dörren). Så samma som man förväntar sig när man handlar inom Sverige.

Visa signatur

i9 11900k ||32GB 4000MHz CL15||ASUS ROG STRIX Z590-E||Noctua NH-D15s
Intel Arc a750 ||Samsung 980 pro|| EVGA Supernova G3 850W
Asus xonar essence STX|| Lian-Li O11 Dynamic XL
Asus VG27AQ 165Hz IPS, Sennheiser HD650, Logitech g502 Hero, fUnc f30r, Vortex TAB90M, Audio-Technicha ATR2500x-USB
Server: x10SL7-F, Xeon E3 1230v3, 32GB Samsung ECC ram, 6x3TB WD RED, FD Node 804.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av MicroTorrent:

Dom hade missat att översätta ganska många saker så jag antog att tiderna var från USA.

Anledningen att jag beställer direkt från Sennheiser är att det faktiskt är billigare den här gången.

Ok, det var ovanligt men bra, så borde det vara eller i alla fall inte vara så överdrivet mycket dyrare som det kan vara hos vissa

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Hedersmedlem

Beställde lite reservdelar från dem och de skickades från England. Gick riktigt snabbt, fick hem dem samma vecka som jag beställde.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av BergEr:

Har handlat där tre gånger, 2-3 dagar för leverans (hem till dörren). Så samma som man förväntar sig när man handlar inom Sverige.

Vad bra! Jag beställde ett par hörlurar nu får hoppas att dom kommer på onsdag!

Skrivet av Rajat:

Ok, det var ovanligt men bra, så borde det vara eller i alla fall inte vara så överdrivet mycket dyrare som det kan vara hos vissa

Jag förstår vad du menar, det är inte varje dag tillverkaren har det så bra, hörlurarna var ganska nedsatta i pris vilket är perfekt för att alla andra butiker hade dom inte i lager, fel modell, fel färg eller för högt pris.

http://sv-se.sennheiser.com/urbanite-xl om någon vill spara några hundralappar.

Skrivet av OSkar000:

Beställde lite reservdelar från dem och de skickades från England. Gick riktigt snabbt, fick hem dem samma vecka som jag beställde.

Skickades från m.sweclockers.com

Perfekt! Får hoppa dom kommer på onsdag.