Fallout 4 Season Pass

Permalänk
Medlem

Fallout 4 Season Pass

Jag ser att Steam har ett season pass upplagt för Fallout 4, men har absolut inte hört någonting om detta än, och från vad jag lyckats läsa mig till nu verkar det inte finnas så mycket information om det heller.

http://store.steampowered.com/app/404090/

Har ni hört något som jag missat?

Och vad tror eller önskar ni det kommer innehålla? Mer kampanj? DLC i form av nya vapen samt rustningar? Eller kanske något annat?

Visa signatur

Intel Core i5 13500 3,5 GHz | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse 8 GB | Gigabyte B760M Aorus Elite | EVGA Supernova 750 G2
Corsair 32 GB DDR5 5600 MHz CL36 Vengeance | Corsair Carbide Air 540 | Acer XF270HUA | Ducky Shine 3 | Logitech G305

Permalänk
Medlem

Kommer väl var som med Falllout 3 o NV. Kommer släppa nånstans runt 3 to 5 expansioner som man antingen kan köpa seperat eller gå alla när dem kommer med seasonal pass.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

GamingRig: Cooler Master NR200P/ASUS ROG STRIX B550-I GAMING/AMD Ryzen 5 5700G/Noctual NH-D12L/Corsair SF750 Platinum/Crucial Ballistix Elite 2x8GB 3600MHz/

Permalänk
Medlem

Köpte på mig ett season pass, läste att dom hade iallafall 4 expansions på gång, hittar inte den artikeln nu bara.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊