Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

RP2. Kodi + webbläsare =?

Permalänk
Inaktiv

RP2. Kodi + webbläsare =?

Halloj!

Har tidigare haft openelec som jag trivs med. Vi har dock beställt abb från dplay.se för att kunna se discovery kanalerna. Det hade ju dock varit lite av en dröm att kunna se de på TV med RP men jag får det inte till att fungera.

Är det ngn som vet hur jag fixa så jag både kan ha Kodi och se dplay.se med RP2?

Tacksam för svar!

Permalänk
Inaktiv

Har installerat debian nu, Kodi är installerat och fungerar.
Dock kan jag inte se playkanalerna. Flash verkar vara inlagt men den är bara svart när man ska starta den..

Permalänk
Medlem

Flash är snart heldött, Chrome mfl tar bort stödet...

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MatteN:

Flash är snart heldött, Chrome mfl tar bort stödet...

Jag vet, men tyvärr kräver dplay.se det ...

Permalänk
Medlem

Finns inte Flash till Pi, finns div varianter, bla Gnash.

Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.