Permalänk
Proffsmoddare

2x Quadro K4000 - Intressekoll

Tjena,

Som rubriken förtäljer så har jag två Quadro K4000-kort som jag kan vara intresserad att att sälja av, så jag tänkte helt enkelt ta temperaturen lite och kolla om det finns några intresserade på forumet.

Korten har suttit i HP-Workstations, exakt modell kan jag ej svara på då det inte är jag som har plockat ur dem. Drifttid och belastning vet jag ej, de fungerar dock som de ska.

Detta är korten:
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=1705647

Korten säljs utan kartong eller tillbehör - alltså endast själva kortet.

Tänkte köra lite budgivning. Korten kan fraktas mot förskottsbetalning till mitt konto, har ej swish.
Frågor och bud tas i tråden, PM kommer ignoreras.

Jag reserverar mig för att sälja till vem jag vill, när jag vill, eller inte alls.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Hej! Då börjar jag med ett bud på 1000kr för ett kort, funkar det att sätta i kortet tillsammans med ett spelgrafikkort, eller måste man byta ut korten när man ska göra beräkningar/spela?

MVH Tobias

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000kr för den andra.

Permalänk
Proffsmoddare
Skrivet av ToBaZzZ:

Hej! Då börjar jag med ett bud på 1000kr för ett kort, funkar det att sätta i kortet tillsammans med ett spelgrafikkort, eller måste man byta ut korten när man ska göra beräkningar/spela?

MVH Tobias

Hmm... Jag tror tyvärr inte det då korten kör olika drivrutiner. Det är möjligt att det finns nått fulhack som gör att man köra med båda (ini-editering kanske), men det är tyvärr inget jag har testat själv.

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem
Skrivet av ToBaZzZ:

Hej! Då börjar jag med ett bud på 1000kr för ett kort, funkar det att sätta i kortet tillsammans med ett spelgrafikkort, eller måste man byta ut korten när man ska göra beräkningar/spela?

MVH Tobias

man ska inte behöva byta ut korten när man ska göra beräkningar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SleepstreameR:

Hmm... Jag tror tyvärr inte det då korten kör olika drivrutiner. Det är möjligt att det finns nått fulhack som gör att man köra med båda (ini-editering kanske), men det är tyvärr inget jag har testat själv.

Skrivet av bamse82:

man ska inte behöva byta ut korten när man ska göra beräkningar.

Ok, hade varit smidigt om det funkar!

Permalänk
Medlem

Det står lite still i budgivningen jag ökar mitt bud till 2000kr. Vad är det för sköld som sitter på det ena kortet?

MVH Tobias