Permalänk
Medlem

Vilken Julpangare?

Kommer att vara ledig över jul/nyår och behöver ett nytt shooter game.
Men vilket skall man välja?

Spanar lite på Fallout4, StarWars etc - men dom känns inte klockrena för mina önskemål.
Fööööör mycket story / cutscenes etc - tror jag ?

Jag önskar helst ett shooter spel, att spela off-line, ensam(campain, single player), med häftig grafik / vapen / gärna aliens förutom rebeller-ligor etc.

Spelar i 144hz på en 4790K, 980TI classified - om det nu är viktigt

Gillar spel i stil med Crysis, Wolfenstein, Far Cry, Singluarity etc....
Älskar oxå alla Sniper - spelen...

Köpte Batman Arkham ..... men har lagt ned, för mycket detaljer / för tekniskt / dialog för mig.

Tips emottages tacksamt.

Permalänk
Medlem

Har ju kommit ett nytt just cause inte spelat det men tvåan tyckte jag var rätt rolig att hoppa runt o leka i. Tror inte det finns utomjordingar i det.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

HELLDIVERS är ett trevligt spel som nyligen släppts på Steam. Topdown twinstick shooter från skaparna av Magika.
Annars antar jag att du redan lirat Borderlands? Pre-sequel är underskattad imo

Visa signatur

CPU Intel Core i7 6700K GPU ASUS GeForce GTX 980 Ti 6GB STRIX DC3 Moderkort ASUS Z170 Pro Gaming
PSU
XFX ProSeries XXX 850W RAM Corsair 32GB DDR4 2133MHz CL13
SSD
Corsair Force GT 120gb HDD 2TB Seagate Barracuda

-Citera för svar

Permalänk

GTA V är galet trevligt.

Visa signatur

Permalänk

Tjena EsoxLucius,

slänger till med Black ops 3. Då det är ett fartfyllt spel med futuristiskt tema. Nu finns det även single player på zoombie mode :). Med din setup kommer spelet flyta på bra ;).

//BenganBlues

Permalänk
Medlem

2 stycken lite äldre spel som många missat är Binary Domain och Inversion, spelen har inte fått topp betyg men jag håller dom varmt om hjärtat.

Permalänk
Medlem

Jag tackar för alla förslag!
Det blev 3 st spel, 2 nya och 1 lite äldre.
Köpte Fallout 4 och Witcher 3 Wild Hunt, inget av dessa föll mig i smaken tyvärr.
Fallout 4 var grafiken för dassig helt enkelt och svärdfajter är inte min grej som i Witcher 3 - snygg grafik till trots ( även för mycket story för min smak ).
Däremot köpte jag även Dishonored på rea vilket jag gillade hårt - precis min typ av game
Lurar lite på Black Ops III som nästa innan Dishonored II kommer

Tjing
Anders