Permalänk
Medlem

Logitech G710+

Någon som vet vart man kan köpa en sån nyckel som ingick i vissa paket till detta tagentbord, för att ta loss knapparna med? Jag vet att det går att göra själv, men jag är för feg. går det att köpa löst ens?

Permalänk
Medlem

Går ju utan problem att köpa en liknande. Den modellen bör du köpa av någon annan eller ta kontakt med logitech så bör dom lösa det

Permalänk
Medlem

Vart köper jag en sådan isåfall?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av coffe09:

Vart köper jag en sådan isåfall?

http://www.maxgaming.se/tillbehor-8/47d/wire-keycap-puller-tool

http://www.maxgaming.se/tillbehor-8/47d/wire-keycap-puller-tool-1

Visa signatur

Keep on boppin´

Permalänk
Medlem

Undrar hur fasen de kan gå plus på att erbjuda fri frakt på något som kostar 1 dollar?

Har fått hem ett G710+. Nya G710+ med blå brytare och det lever rövare rejält. Frågan är hur mycket o-ringar hjälper. Skulle jag kunna sno cherry black brytare från mitt 6GV2 tro?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

@oqvist:

Visst kan man det. Men det är ett jävla jobb. Du måste skruva upp båda bordet, löda loss varje enskild brytare (och led) på båda tangentborden och sen löda fast dom svarta brytarna på ditt G710+. Så visst går det, men det är ganska mycket jobb

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770

Permalänk
Medlem

hmm nä det blev för mycket jobb. Hur är det med o-ringarna fungerar de bra på att dämpa ljudet/sabbar det känslan på något sätt?

Visa signatur

Corsair A850W
Intel I7-7700K Kaby Lake
Asus Z270H GAMING
16 gb RAM
msi 3080 suprim x

Permalänk
Medlem

@oqvist:

Tangentbordet känns lite mjukare och visst blir det lite tystare, men när det gäller blå brytare så kommer dom fortfarande att vara ganska högljudda, men lite bättre blir det helt klart

Visa signatur

Moderkort: ASUS B550-F Gaming CPU: Ryzen 7 5800X CPU-kylare: Noctua NH-D15 Minne: Corsair Vengeance LP 2x16GB 3200 GPU: Asus Strix 1080 SSD: Samsung 970 Evo Plus 500gb NVME, Samsung 870 Evo 1TB HDD: WD Green 2TB+4TB PSU: EVGA Supernova G3 750W Chassi: Fractal Design Define C Tangentbord: KBD75/Iris Gateron Silent Brown AMJ96 Gateron Silent Brown Mus: Logitech MX Master 3 Ljud: Presonus Eris E5 + Presonus Eris Sub8. iFi Zen Dac + Beyerdynamic DT770