Hej, har nu letat runt överallt och inte hittat något svar. För att jag ska få hjälp med exakt det jag undrar ska jag förklara hela problemet nedan:)
Jo, jag köpte nyligen en Acer projektor samt ett Sony hemmabiosystem. Det funkar felfritt varje gång i 10 minuter ungefär. Sedan tror jag att det är så att typ hdmi-uttaget på min dator går i viloläge/ tappar signal med datorn vilket gör att bilden blir svart. Filmen till exempel pausas inte på datorn utan rullar vidare och jag måste röra musen för att "aktivera" igen så att jag får upp bild.
Detta problem som ni säkert förstår är sjukt irriterande när man ser på film och ligger i soffan och var tionde minut måste man röra musen för att det blir svart och det tappar signal.
Har ändrat min Sony-enhet där Hdmiutgångarna "samlas" från dator respektive projektor så att den inte går i viloläge. Det ändrade ingenting. Har stängt av alla inställningar på min dator att det inte ska gå i viloläge. Även hårddisken om det nu skulle hjälpa men det gjorde det inte.
Så har ingen aning om hur jag ska få det att vara "stabil" bild utan att det ska tappa signal och bli svart för det är riktigt jobbigt!
Tacksam för all hjälp