Casual gamer söker The Division-kollegor [PS4]

Permalänk
Medlem

Casual gamer söker The Division-kollegor [PS4]

Halloj allihop

Första tråden här på Sweclockers. Fick tipset av en polare att kolla med folket här.
Såhär är det. Jag ska skaffa The Division till PS4 och vill spela så mycket som möjligt men till skillnad från när jag var omkring 20 år är det faktiskt ett liv utanför spel, sport och sprit som styr idag. Därför tänkte jag lägga upp en efterlysning av spelare som är i samma sits som mig.

- 30+ år
- Ska vara småbarnsförälder (absolut krav).
- Måste ha ett jobb/dags-sysselsättning
- Måste vara casual gamer.
- Playstation 4-ägare

Tanken bakom dessa punkter är att jag helt enkelt söker personer i samma livssituation som mig. Du vill spela, men spelandet tar inte upp all fritid. När vi spelar spelar vi seriöst, men om något från verkliga livet kommer emellan är det ingen som ska lacka ur om det stör spelandet.
Vi spelar för att det är roligt, inte för att vi måste. Om familjen kräver uppmärksamhet trots att vi bestämt speltid en kväll så ska ingen bli förbannad för det.

Familjen kommer alltid först. Men som småbarnsförälder måste man ändå kunna få röja runt lite i New York och se vad man kan göra där. Eller hur?

Hör av er!

Permalänk
Medlem

Älskar inlägget. Jag letar efter samma saker. Fyller alla kriterier utom barn dock. Har en annan kompis i samma sits som jag. Vi letar helt enkelt efter någon mer att gaffla med när vi är online helt enkelt.

Lägg till oss på ps4
Boya_
Tompazoo
Vi tänkte spela beta på lördagmorgon om du är intresserad

Permalänk
Medlem

skickat ett pm till dig. söker även jag folk som uppfyller det mesta av ovanstående kriterier. Vill ni lira lite casual så adda nsvanfors på psn så drar vi ihop något när spelet släpps

Permalänk
Medlem

Intressant, funderar på att skaffa ett ps4 faktiskt. Har inga småbarn, men hund är ju nästan samma sak

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mezzlock:

Intressant, funderar på att skaffa ett ps4 faktiskt. Har inga småbarn, men hund är ju nästan samma sak

hund kvalificerar sig som småbarn

Permalänk
Medlem

Jag kommer lira när det släpps 8/3, lägg till mig så kör vi

PS4 PSN: adde1337

Permalänk
Medlem

Halloj!

Jag börjar bli trött på att jaga runt i DZ o lira challenging modes med randoms så det vore kul att hitta lite folk att spela med!

Är ute efter farming för det bästa gearet samt att skojja runt i DZ

Kort info om mig:

24 år gammal student som spelar när det finns tid (Finns normalt 2h om dagen iaf). Har tillgång till headset med mic och använder det gärna!

Lägger till en bild på min karaktärs stats om det nu spelar någon roll

http://i.imgur.com/bnJH6YX.jpg

Lägg till mig på PSN: chappe92

Permalänk
Medlem

Hej, jag kan bocka av samtliga krav. Lirar the Division när tillfälle ges.
Lägg gärna till mig på PSN: Powtus

Är lvl 25/DZ10 i skrivande stund.

Permalänk

Hej,
Jag kan också bocka av alla krav. Spelat ensam sen release men känner mer och mer att det vore trevligare att spela med andra.
Ni får gärna lägga till mig också.
Kan som oftast lira efter 20.00 när min dotter lagt sig.
Är lvl30/DZ50 just nu.

PSN: Jeta80

/Fredrik

Skickades från m.sweclockers.com