[Samlingstråd] Det billigaste Season Pass / Fallout 4

Permalänk
Medlem

[Samlingstråd] Det billigaste Season Pass / Fallout 4

Tjena,

Med fluktuerande priser på dagens spelmarknad, så är det inte konstigt att man söker sig till alternativa återförsäljare för att få det bästa priset. Jag tänker dedicera denna tråd till att hitta dessa priser. Vi kommer att hjälpas åt med att hitta det billigaste Season Pass och Fallout 4.

För att få detta att fungera så behöver vi struktur. Följ denna mall nedanför så blir det mycket lättare för alla. Använd också länk funktionen så att hela adressen inte postas. Om priset är angivet i utländsk valuta, angiv detta belopp bredvid SEK. Ni kan använda t.ex. Googles sökfunktion för detta. För enkelhetens skull så postar vi priser i Svenska Kronor.

Dold text

Exempel;

Produkt: Fallout 4 / Season Pass
Pris: 325 SEK / $40
Rabatterat: Ja / Nej
Sida: Sweclockers

Dold text

Mall (Ta bort stjärnorna);

[*b]Produkt[/b]: Fallout 4 / Season Pass
[*b]Pris[/b]: SEK
[*b]Rabatterat[/b]: Ja / Nej
[*b]Sida[/b]: [*url=webbadress]Hemsidans namn[/url]

Dold text

Jag kommer att uppdatera tråden med det billigaste hittills(kolla längst ner). Om ni ser något billigare än det angivet i denna post, så lägg in en kommentar. På detta vis så blir tråden lättare att följa. Endast regionsfria nycklar och inga ref länkar. Retail utgåvor är tillåtna att posta så länge priset inte överstiger det lägsta. För att priserna inte skall bli fel, lägg gärna spelet i varukorgen och se totalpriset i "checkout". Självfallet är det till PC som gäller!

Sidor värda att hålla ögonen på efter billiga priser;

CDKeyWatch
CDKeyPrices
AllKeyShop
DLCompare
GoCDKeys
PCCDKeys

Långt från alla återförsäljare av nycklar är listade på dessa sidor, men det ger oss ett bra ställe att utgå ifrån.

PS. Om ni har synpunkter på tråden, skicka gärna ett PM. Gilla gärna även tråden om den hjälpte dig.

Happy key hunting!

Produkt: Season Pass
Pris: 218SEK / $26
Rabatterat: Nej
Sida: G2A

Produkt: Fallout 4
Pris: 233SEK
Rabatterat: Ja
Sida: Instant-Gaming

Produkt: Fallout 4 + Season Pass
Pris: 464SEK
Rabatterat: Ja
Sida: Instant-Gaming

Permalänk
Medlem

Tråden kommer att uppdateras med nya priser så fort jag får OK om förlängning av redigeringsfunktionen från moderatorer/redaktionen.

Permalänk
Medlem

Tråden är nu uppdaterad med nya priser.