Permalänk

Sjuka FPS drop?

Tja!
Har problem med CS:GO då jag får sjuka fps drop. Har spelat med stabil fps på 300 sen jag köpte datorn och nu får jag sjuka drops helt plötsligt. Det är runt 100fps i 2 min sedan går den ner till 30fps :/ Kan hända att den går upp till 100 igen men då sjunker det till 30 efter en stund igen

Permalänk
Medlem

Är det endast i CSGO? Värmeproblem kan vara något.

När jag hade pillat lite i min dator och råkar glömma sätta i CPU-fläkten så blev varm och blev fps dropp pga throttllng.

Permalänk
Skrivet av Forsgren:

Är det endast i CSGO? Värmeproblem kan vara något.

När jag hade pillat lite i min dator och råkar glömma sätta i CPU-fläkten så blev varm och blev fps dropp pga throttllng.

Är endast i CS:GO. Lirar The Division på ultra settings utan några som helst problem...

Permalänk
Medlem

Komponenter?
Du märker inte av något annat skumt med datorn? Hur varmt går den?

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Hedersmedlem

@Ericmaster *Tråd låst*

Det är fortfarande inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne, vänligen fortsätt diskussionen i din befintliga tråd.

Citat:

§3.3 Det är inte tillåtet att skapa flera trådar om samma ämne (så kallad korspostning). Detta gäller oavsett om trådarna placeras i samma forumdel eller i olika forumdelar. Om en moderator har låst en tråd är det inte tillåtet att skapa en ny tråd om samma ämne. Regeln finns för att alla ska få samma chans att få sina trådar uppmärksammade och för att forumet ska bli så överskådligt som möjligt.

/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...