Permalänk
Medlem

Jag har köpt usb minnet nu, usb 3.0 usb minne på 32 gig, ska ladda ner bioset till usbt nu jag återkommer med svar när allt är klart

Permalänk
Medlem

Har installerat nyaste Bioset ifrån version 1206 som va det jag hade först, till att jag nu har version 1805 och har kollat i bioset så rätt version står där och allt funkar som de ska med datorn hittills, vad ska jag göra nu?

Permalänk

Asus AI suite är ju någon man skyr som pesten iaf det är något som är säkert.
Vad säger eventloggen vid det klockslag då datorn dör?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AssarKrigsman:

Eventloggen? jag har aldrig använt windows 10 innan vet inte vad eventloggen är för något eller vart man hittar den

Permalänk
Medlem

Ah har hittat den där eventloggen nu

Permalänk
Medlem

14 program fel inträffade 01.57 inatt enligt Program logen där inne och allt hände under exakt samma tid Källa Perflib och Perfnet
(Edit samt några winlogon varningar och 1 fel 00.42 ''Prenumeranten på Winlogon-meddelanden <GPClient> kunde inte hantera en meddelandehändelse.'' det här meddelanden på varning va samma 3 gånger enligt logen.

Fel ''Aktiveringen av appen Microsoft.Getstarted_3.5.11.0_x64__8wekyb3d8bbwe:App.AppX7mv0s3r0wanj0n66dy6vax24ps6avzvz.mca misslyckades med felet: Den här appen kan inte aktiveras av den inbyggda administratören. Mer information finns i loggen Microsoft-Windows-TWinUI/Operational.''

Sen 2016 06-20 va det 10 fel i logen Perflib och Perfnet ''Öppningsproceduren WmiApRpl i DLL-filen C:\Windows\system32\wbem\wmiaprpl.dll kunde inte utföras. Prestandadata för den här tjänsten kommer inte att vara tillgängliga. Felkoden anges av datasektionens första fyra byte (DWORD).'' samma varnings text här som på dom inatt som också va Källa Perflib och Perfnet.