google chrome har slutat ladda sidor?inget händer

Permalänk

google chrome har slutat ladda sidor?inget händer

google chrome har slutat ladda sidor?inget händer.

brukar ha firefox och chrome igång på varsin skärm,på chrome använder jag youtube, och jag har tillägg: apb,samt adblock,och sen screenshot och tampermonkey.
har aldrig varit något problem och browsern har alltid funkat klockrent.
fram till igår så bara slutade den få fram sidor.

vad kan ha hänt?
trycker jag på nånting så laddar inget.det snurrar inte ens.
kan inte ens gå in i historik eller inställningar....

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Medlem

Installera om Chrome.

Permalänk

gjorde det nu men ingenting funkar fortfarande,ingen aning vad som hänt ..

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Medlem

@darknessviking:

Kör och rensa med programmet AdwCleaner http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Sedan kan du testa att återställa Chrome https://support.google.com/chrome/answer/3296214?hl=sv

Visa signatur

janee

Permalänk
Permalänk
Medlem

Testa gå in i chrome installationsmapp med kommandotolken och starta med
chrome.exe --disable-gpu

Jag vet att jag hade det problemet att alla sidor blev vita och laddade inte i ubuntu. Inte säkert att det är ditt problem men värt att testa.

Permalänk
Skrivet av hamre:

Testa gå in i chrome installationsmapp med kommandotolken och starta med
chrome.exe --disable-gpu

Jag vet att jag hade det problemet att alla sidor blev vita och laddade inte i ubuntu. Inte säkert att det är ditt problem men värt att testa.

nu "kör" och sen klistrade jag in din text ovan,men fortfarande ingenting. bara ett tomt fönster,kan inte gå in i inställlningar eller nånting, är säkert det där problemet

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Medlem

Kör en sfc /scannow för att se om det är några systemfiler det är fel på. https://support.microsoft.com/sv-se/kb/929833

Permalänk
Medlem
Skrivet av darknessviking:

nu "kör" och sen klistrade jag in din text ovan,men fortfarande ingenting. bara ett tomt fönster,kan inte gå in i inställlningar eller nånting, är säkert det där problemet

Okej. Fungerade för mig iaf när jag fick det problemet.
Hittade dock att man kan försöka med chrome.exe --disable-gpu --disable-software-rasterizer

Värt att testa iaf.

Permalänk
Medlem

Google Chrome är den säkraste webbläsaren, så vill man slippa skadliga program är den ett utmärkt val.

Men det förutsätter ju att den fungerar så klart. Jag har inte haft några problem själv vad jag minns, åtminstone inte efter att ha rensat all browsing data (Ctrl+Shift+Del), så jag vet inte vad som har hänt här.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darknessviking:

google chrome har slutat ladda sidor?inget händer.

brukar ha firefox och chrome igång på varsin skärm,på chrome använder jag youtube, och jag har tillägg: apb,samt adblock,och sen screenshot och tampermonkey.
har aldrig varit något problem och browsern har alltid funkat klockrent.
fram till igår så bara slutade den få fram sidor.

vad kan ha hänt?
trycker jag på nånting så laddar inget.det snurrar inte ens.
kan inte ens gå in i historik eller inställningar....

Lider av samma problem, men det är först idag som det tjorvar för mig.

EDIT: Installerade om skiten, fungerade inte.
Startade om datorn och då kikade browsern igång, för tillfället...

Permalänk

det här är det enda som syns på chrome för mig, ingenting funkar när jag trycker bort rutan https://s31.postimg.org/nb5qcyn0b/Namgnl_s.jpg
provade trycka ctrl shift o del men inget hände

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk

Har du testat att starta det som admin?

Visa signatur

HAF 912 – i7 2600k(Stock) – 8GB RAM – GTX 760 2GB – 128GB SSD/1TB HD
Asus Zenbook UX305FA – 3200 x 1800 <3
Dell U2515H – DT250 – Logitech G400 – QPAD MK50 – Roccat Sense – Blue Snowball Ice
D40X – iPhone 5S

Permalänk
Medlem

Avinstallera Chrome (det har du redan gjort). Ta bort alla mappar (det lämnas någon kvar). Installera om Chrome. TADA! Det fungerar.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

provat båda nu, inget av det hjälper :/

fattar inte vad som hänt,måste vara nån programfil eller registerfil eller nåt som kört ihop sig,men hur sjutton fixar man sånt

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd rensad (ohjälpsamt inlägg)*
/moderator

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av darknessviking:

provat båda nu, inget av det hjälper :/

fattar inte vad som hänt,måste vara nån programfil eller registerfil eller nåt som kört ihop sig,men hur sjutton fixar man sånt

Snabbaste och minst plågsamma fixen är att bara installera om Windows.

Permalänk
Medlem
Skrivet av darknessviking:

provat båda nu, inget av det hjälper :/

fattar inte vad som hänt,måste vara nån programfil eller registerfil eller nåt som kört ihop sig,men hur sjutton fixar man sånt

Har du tagit bort programfilerna, i din programfolder OCH filerna under din användare i Windows? Users/din användare/AppData (dold mapp)/Local/Google <-Så ser det ut hos mig.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

prova kör -no-sandbox va det ända som funkade för mig när jag va med om det för någon dag sen. det hela började för mig med att chrome slutade svara efter ett tag när jag kollade på youtube (endast youtube fliken)

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Skrivet av fetakniven:

Har du tagit bort programfilerna, i din programfolder OCH filerna under din användare i Windows? Users/din användare/AppData (dold mapp)/Local/Google <-Så ser det ut hos mig.

tack tack tack tack tack det funkade!
fyra guldstjärnor till dig

Visa signatur

Intel 2600k överklockad 4.5gzh | 8 gb corsair vengeance | asus sabertooth | Cruiser ssd 120 gb | Ati Radeon 7970 |Antec twelvehundred

Permalänk
Medlem
Skrivet av darknessviking:

tack tack tack tack tack det funkade!
fyra guldstjärnor till dig

Visste jag väl. Skönt att det löste sig!

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.