Nätagg (RM, CX, W) och diverse komponenter

Permalänk

Nätagg (RM, CX, W) och diverse komponenter

Hej, sitter på några delar jag vill sälja - samtliga äldre delar har testats nyligen utan anmärkning, men har inte varit i bruk på ett par år.

Hämtning i Uddevalla föredras då jag saknar kartong för allt utom första föremålen

  • RM850X: Köpt 29/04-16 från Komplett med kartong, tillbehör och elektroniskt kvitto. Fungerar perfekt, ingen coil whine. Köptes på REA för 999:-, nypris just nu 1390:-. Säljer endast om jag får ett bra bud då det trots allt är ett ypperligt nätagg med lång garantie - funderar nämligen på att bygga ett litet system och bygger det bara om detta nätagg täcker större delen av kostnaden för en kortare variant. Skickar mot förskottsbetalning där köpare står för frakt. Bud från 750:-

  • CX750: Köpt runt 2014 i butik, Inet. Har inget kvitto kvar, men kartong och kablar medföljer - inga anmärkningar på skick eller funktion - Skickas mot att köpare betalar för frakt och i förskot9t - Preliminärt såld

  • HTPC-delar från 2011-12: Köpt i butik, Inet. Saknar kvitto, garanti och kartong. Samtliga delar testade och fungerar klanderfritt. Delar : AMD x2 250 med ATX-Moderkort från Asus, 4gb ram och ett ATI 4550. Allt är i gott skick då det nästan aldrig använts - Bud

  • W400 - Köpt i butik, Inet. Saknar kvitto, garanti och kartong. Knappt använt, icke modulärt - fungerar klanderfritt. Bud från 100:-

  • Asus DCU2 HD6950 Saknar kartong, kvitto och garanti - ligger i antistatpåse och har agerat reservkort senaste åren - Bud från 150:-

Budning avslutas Fredag 23:00 eller tidigare om jag är nöjd med bud - Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls. Bud i tråd, om ni budar via PM presenterar jag budet i tråd. Ska försöka få upp bilder men har problem med Huawei Suite

Mvh Johan

Läs hela annonsen här

Permalänk

bjuder 750 på agget

Permalänk
Skrivet av joel.wedberg:

bjuder 750 på agget

noterat

Permalänk
Medlem

CX750 - 300 + frakt

Permalänk
Skrivet av bissen:

CX750 - 300 + frakt

Noterar

Permalänk
Medlem

@Fantastisk: En krona per watt på RM850x dvs 850+frakt:-)

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Skrivet av Litenskit:

@Fantastisk: En krona per watt på RM850x dvs 850+frakt:-)

Noterat!

Permalänk

bjuder CX750 - 400 + hämtar

Permalänk
Skrivet av bondkattenbobsan:

bjuder CX750 - 400 + hämtar

Noterat!

Permalänk

900 kr för RM850X + frakt

Permalänk
Medlem

Jag höjer till 950+frakt.

Visa signatur

Lurkar - läser mycket skriver lite. Vill du få min uppmärksamhet är det citat eller pm som gäller.
Jag anser att AIO-kylare har en plats i världen men det är INTE i fullstora ATX-system.

Permalänk
Skrivet av Turtelini:

900 kr för RM850X + frakt

Skrivet av Litenskit:

Jag höjer till 950+frakt.

Noterat!

Är nöjd med bud nu så avslutar om ni inte vill buda mer innan, säg, 19:30.
Efter det kontaktar jag er via PM angående frakt och betalning.

Mvh

Permalänk
Skrivet av Litenskit:

Jag höjer till 950+frakt.

budgivning avslutas, kontaktar via Pm

Permalänk
Medlem

Är W400 ett nätagg? Skulle du kunna länka nån länk till det i så fall, kanske är intresserad.

Permalänk

@JamSod:
Ursäktar bristen på info! Visste inte vad modellen hette, cx400w visade det sig

https://www.komplett.se/product/404885#reviews

Permalänk
Medlem

Har du något bud på denna ännu? Vad kan den billigaste frakten ligga på?

Permalänk
Skrivet av JamSod:

Har du något bud på denna ännu? Vad kan den billigaste frakten ligga på?

Nej inte ännu, men är troligen över 100:- och har inte kvar kartongen. Kanske inte är lönt att skicka m.a.o då jag bara har enorma kartonger hemma just nu - att köpa kartong gör ju frakten än dyrare

ska lägga upp ny annons efter helgen när jag bygger om systemet och ska se om ja får bud med hämtning