Vilken personlighetstyp är du?

Permalänk
Medlem
Skrivet av philipborg:

Frågar dem om man är en koma patient?

Det eller psykopat som inte tänker!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

ENTP

Som vanligt tycker jag ungefär hälften av påståendena om ENTP stämmer på mig, resten är inte ens nära.

Edit: INTJ är sjukt överrepresenterade här...

Visa signatur

"Jag är så gammal att jag brukade styra med piltangenterna"
StoppaCopySwede
Fraktrfitt:Inet

Permalänk
Medlem

Blev ISTP-a, stämmer rätt bra med hur jag funkar. Inte helt klockrent men nära nog skulle jag tro.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Äh jag är bara småfet och sur

Permalänk
Medlem

Ska testa sen.

Permalänk
Medlem

Gjorde ett personlighetstest i början av 2015 och fick då INTJ. Beskrivningen stämmer rätt bra på mig förutom att det är extremer som beskrivs. Till exempel när det kommer till beslutsfattande så grundas det mest på logik och objektivitet, men jag tar även hänsyn till känsla också om än dock i en mindre grad.

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Gigabyte GeForce RTX 4070 Super 12GB Eagle OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Efter att ha fått två vitt skilda resultat på de två testen förklarar jag härmed detta som humbug.

Permalänk
Medlem

Test 1: Personlighetstypen INFJ
"Empatiska Ledare"

Test 2: “ÄVENTYRARE”
(ISFP-A)

Resultatet ifrån test två enligt beskrivningen som stod under tycker jag inte alls passar in på mig, konstnärlig, lever för sina mål osv...

Beskrivningen ifrån första testet känns som det stämmer mer, dock lite väl extremt men ändå på rätt spår. Är mycket för rättvisa och empati om man ska ta fram goda saker men å andra sidan är jag också en riktig latmask, ha!

Visa signatur

Ryzen3600 - Strix b450-E - Vega 56 - 32GB@3200MHz -
Acer 27" Predator XG270HU

Permalänk
Medlem

INTP, verkar stämma dessutom.

Permalänk
Medlem

Det blev ENTP på personlighetstyp.se och ENTP-A på 16personalities.

Permalänk
Visa signatur

Insert funny joke here

Permalänk
Medlem

INTP
INTP-A

Visa signatur

Define R4 | Asus z97-Pro Gamer| 4790K ~ 4.6Ghz | Gainward 1080 Phoenix | Corsair Vengeance 2x8GB 1600MHz | Phanteks PH-TC14PE | EVGA SuperNova G2 750W | Samsung 850 Evo 256gb

Permalänk
Medlem

INFJ. Tycker det stämmer bra då jag ser mig både som en klar ledartyp men också väldigt empatiskt lagd. Dock var frågorna på testet ganska så lika. Mycket upprepning.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

ISTJ, Praktiska Ledare

ISTP-T, Virtuoso

Permalänk
Avstängd

“Virtuoso”
(ISTP-a)

"Praktiska Rådgivare"

Det stämmer som pricken över i.

Permalänk
Föredetting

ISTP-A, men I:et är rätt nära att vara ett E. Känns för övrigt skönt att vara i sällskap av andra praktarslen som Rommel och Jobs.

Personlighetstyp.se:s analys av ISTP kändes lite skev för det mesta, men fastnade för den här raden:

"I situationer med för mycket förändringar kan de bli affektiva och känslomässiga. De tenderar också att bli avtrubbade och likgiltiga om omgivningen kräver att de tar på sig en auktoritär och kontrollerande roll."

Första delen sammanfattar mig rätt väl privat (känslomässig över ett jobb... Nja, inte jag.) och det senare stämmer också rätt bra. Inte komplett skräp, med andra ord.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Jag orkar inte....

Nu vet man min personlighet.

Visa signatur

Fractal Design Pop XL Air RGB | ASRock Z690 Taichi | i5-12600k | Corsair 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | Gigabyte RTX 2080 Gaming OC

Nintendo Switch | PlayStation 5 +PS4 Pro | Xbox Series X + One X
Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

INTJ - Intellektuella ledare, mycket som var "skrämmande" likt mig som person.

Visa signatur

7800X3D
4090 G OC

Permalänk
Medlem

ENFJ känns som det stämmer ganska bra överrens med hur jag är sen om det är bra lr inte låter jag vara oasgt hehe

Visa signatur

Fractal Design R6 modified - Asus RoG Strix Z390F - i9 9900K - Custom loop 2x360rad med DDC pwm pump - 4x4gb Corsair RoG Dominator edition @ 3200Mhz - ASUS GTX 1080 Ti Founders Edition med EK vattenblock & backplate - Corsair RM750i
Galleriet: Venom - Midvinter - Frankensteins keyboard Facebook: Nagelfar Mods Instagram: Nagelfar Mods

Permalänk
Testpilot

Brukar pendla mellan INFJ/INTJ.

Visa signatur

< R9 5900X | 32GB 3200 MT/s | RTX 3090 Ti >

< R5 7600X | 32GB 6400 MT/s | RX 9070 XT >

Permalänk
Medlem

Myers-Briggs är ungefär lika vetenskapligt som horoskopen i dagstidningar, tyvärr används det av okunniga rekryterare som tror att de får något underlag till urval.

Visa signatur

7800X3D - 7900XTX - QD-OLED 34" AW3423DW

Permalänk
Medlem
Skrivet av gothenburg:

Detta finns ett antal olika system för att kategorisera människor. Ett populärt personlighetstest är Myers-Briggs. På Internet finns olika sajter som erbjuder testet.

Jag identifieras som ISTJ, Inspector/logistiker, en introvert analyserande person som skapar struktur där struktur behövs och baserar mina beslut på fakta. Jag tycker det stämmer bra.

Mer om ISTJ
http://www.celebritytypes.com/istj.php
http://www.personlighetstyp.se/ISTJ

Ta testen
http://www.personlighetstyp.se
https://www.16personalities.com/sv/gratis-personlighetstest

Elak oberoende hippie finns inte. Så systemet funkar inte alls.

Visa signatur

Homer Simpson: "Internet! Is that thing still around?"

Continuously updating

Permalänk
Medlem

INTJ Intellektuella Ledare.

Inte så kul kanske, men det kanske förklarar varför man trivs så bra vid datorerna.

Visa signatur

There is always a price to pay for convenient

Permalänk
Medlem

Själv är jag ESTJ och det stämmer EXAKT!! Det är exakt det som passar med mig!

Mvh Dennis55

Visa signatur

Grej att spela på:MAXIMUS VII GENE, G3258@4.4Ghz, 8GB Corsair vengeance LPX 2800Mhz, GTX780Ti OC

Laptop: Dell Precision M4300 2.6GHZ CORE2Duo,4GB RAM, 500GB SuperSpeed HDD, nVidia QUADRO FX360 512MB, Windows 7 Ultimate Edition x64

FreeNAS filserver: ASUS P5N-D, Pentium E5200, 4GB 667Mhz RAM, 600W ombyggt corsair nätagg (modifierat för serveranvändning) och en massa gamla diskar!

Permalänk
Avstängd

Vilka frågor, går folk verkligen och tänker på såna saker?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

ENTJ

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

INTP (personlighetstyp.se) enligt en och ISTJ-A (16personalities) enligt den andra.

Vad jag läser om den förstnämnda tycker jag inte alls passar in på mig medan ISTJ-A till hyfsat stor del stämmer, men inte helt.

Kollar jag lite snabbt om vissa andra typer verkar jag vara en bra blandning av många. Den enda som är garanterat är I:et, jag är väldigt introvert/osocial.

Visa signatur

En gammal cpu från AMD. Ett par äldre grafikkort i Cross-Fire. En del minne. Gamla slö-diskar. Antik nätdel. En ok kylare. Ett nedsuttet chassi. En del fungerande tillbehör.
Ett moderkort som brann upp. Ytterligare CPU och GPU från AMD. Mer minne. En SSD och ett par hårddiskar. En nyare PSU.

Permalänk
Medlem

Det hade varit najs om det gick att lägga overlay med fördelningen i samhället. Då ser man vilka som är överrepresenterade på SweC och i forumet.

/ENTP

Skrivet av gothenburg:

Detta finns ett antal olika system för att kategorisera människor. Ett populärt personlighetstest är Myers-Briggs. På Internet finns olika sajter som erbjuder testet.

Jag identifieras som ISTJ, Inspector/logistiker, en introvert analyserande person som skapar struktur där struktur behövs och baserar mina beslut på fakta. Jag tycker det stämmer bra.

Mer om ISTJ
http://www.celebritytypes.com/istj.php
http://www.personlighetstyp.se/ISTJ

Ta testen
http://www.personlighetstyp.se
https://www.16personalities.com/sv/gratis-personlighetstest

Visa signatur

Intel i7 7700K, Titan Xp, 32Gb @ 3333MHz, mITX Asus Strix Z270I, Jonsbo UMX1 Plus, Corsair SF600

Permalänk
Medlem

Jag och min flickvän var tvärtom på alla punkter.

Det var ingen nyhet.

Visa signatur

Kan en del om trä
Ctrl-Shift-N

Permalänk
Medlem

ISFJ på båda