Permalänk

Spelet tabbar ur sig självt?

Tja!
När jag sitter och lirar cs så tabbar det ur av sig självt?! Har inga program igång som skulle kunna vara orsaken till detta? Ganska störande när man sitter o ska clutcha

Permalänk
Medlem

Kan det vara för att du kommit åt caps-lock? Jag har råkat ut för urtabbningar på grund av att jag kommit åt caps-lock och windows vill visa sitt "caps-lock är aktiverat"-meddelande.

Visa signatur

Ridbyxan på Steam.

Permalänk
Medlem

Jag hade samma problem, men det var Citrix Reciever som var orsaken. Säker på att inga program körs nere i notification area?

Visa signatur

Das Haus, det bästa inom House.

| Asrock X670 SL | Ryzen 7800X3D | 32GB 6000mhz CL30 | Radeon 6950XT Red Devil | Kingston KC3000 2tb M.2 | 20tb+ HDD | Dell UP3017 30" 2560x1600 |

Permalänk
Medlem

Du kommer bara inte åt Windows-knappen då, jämte vänster ctrl? På många "gaming"-tangentbord går den ofta att tillfälligt stänga av, just för att man inte ska råka komma åt den under spel.

Visa signatur

CPU: Core i5 4690K | GPU: MSI GeForce GTX 970 Gaming | Mammabräda: Asus Maximus VII Ranger | Minnen: Corsair Vengeance 8 gb (2x4) 1600 Mhz | Kylare: Be Quiet! Pure Rock Slim | PSU: Evga SuperNova G2 750W | Chassi: NZXT H440 Red/Black