Permalänk
Medlem

Qpad MK-85 kan inte göra snabel a

Hej

Jag har fått problem med mitt tangentbord qpoad mk-85 kan inte göra snabel a

Knapp 1-6 funkar inte det andra täcknet så undrar om jag ska göra en rma eller inte vore kul om någon annan en jag hade samma problem

Permalänk
Medlem

tråden kan låsas försökte med att installera om via en fil från qpads sida men då funka det inte med skivan dom skickade med när jag köpte tangentbordet den funkade klockrent såg exakt likadant ut

Permalänk

Det är alltid bäst att ladda ner senaste drivrutinerna istället för att använda de på skivan.
Trådar låses endast om det finns en anledning till det. Tjafs eller olämpliga diskussioner.

Permalänk
Medlem

Okej men på qpads hemsida fanns det bara en fil och snabel a fungerade inte där!! och nu så försvann mitt snabel a igen ska jag skicka tillbaka på rma?

Permalänk
Medlem

funkar när man installerar om drivrutinerna och sen försvinner det igen efter 10min

Permalänk
Medlem

inget tips?

Permalänk

Du råkar inte ha gpuz igång? Jag installerade det som medföljde mitt asus kort och det finns en hotkey i det programmet som gör att man inte kan skriva @.

Visa signatur

5800X3D / Corsair 2X16GB 3600Mhz / 970 Evo / RX 6900 XT Ultimate Xtreme WaterForce / Lian Li O11 Dynamic Evo

Permalänk
Medlem

Du har inte råkat komma åt någon inställning i kontrollpanelen under "Region and Language"?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifestream:

Du råkar inte ha gpuz igång? Jag installerade det som medföljde mitt asus kort och det finns en hotkey i det programmet som gör att man inte kan skriva @.

Du är rolig kollade det 5min innan du skrev det och nu funkar allt som det ska igen

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lifestream:

Du råkar inte ha gpuz igång? Jag installerade det som medföljde mitt asus kort och det finns en hotkey i det programmet som gör att man inte kan skriva @.

@Lifestream: STORT TACK! För det svaret löste MITT problem med att snabel-a (och pund-tecknet samt några till) inte fungerade!
Jag kör: ASUS GPU Tweak II version 1.0.6.9
Så fort jag stänger av det upphör problemen ... ska man skratta eller gråta!
Ditt tips besparade mig besök/reklamation hos INET samt allmänt slitande i hår o svärande