Permalänk
Medlem

Minecraft Vanilla Server 1.9 Ansök!

Tjena! Söker du efter en fullt seriös Vanilla server, som har 20 slots och söker aktiva spelare, så har du kommit rätt:)
Vi gör letsplays på servern, och drar igång events då och då, servern ärr nystartad

Här ansöker du!
https://docs.google.com/forms/d/1m0K88ukq_3kArLShZzYwABmYVeRx...

Här är våran ansöknings video!
https://www.youtube.com/watch?v=pqADZQzT_rk

Lite smått om servern, den är ny startad, fresh inför 1.9. Vi är alla just nu som spelar aktiva spelare, vi är även väldigt schyssta och välkomnar alla nya med öppna armar! Vi gör online avsnitt på servern jag (kanto76), och Lucas (Wroshii). Några få regler som är obvious men måste ändå sägas.. Ingen griefing. Sen har vi lite andra regler även, och vi har även stads regler. Inga överdrivna regler, men väldigt jämt.

Ansök så snabbt du kan så får du en bättre chans att komma in! Destro längre tiden tar desto mer chans är det att vi har tagit in så många vi är nöjda med

Men somsagt, en väldigt trevlig server, men ett gäng schyssta personer, inga dryga personer!

Ber om ursäkt till admin om detta inlägget är fel lagt!

Permalänk
Medlem

vi har tagit in 3 personer än så länge.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kanto76:

vi har tagit in 3 personer än så länge.

Tar ni fortfarande in folk?

Permalänk
Medlem

Om ni fortfarande söker kan ni gärna kontakta mig så fyller jag i allt behövligt

Visa signatur

CPU [Ryzen 7 3800XT] GPU [Red Devil RX 5700 XT 8GB]
PSU [Antec HCG Gold 750W]
MOBO [MSI B550-A Pro]
Chassi [Phanteks Entoo Pro M]

Permalänk
Medlem

Jag har skickat min ansökan 👍

Visa signatur

SERVER: Case: SC-4324S | Mobo: Asrock Z690 Pro RS | Cpu: i7 12700K | Ram: 3200mhz 128GB | Gpu: GTX 1660 Super | Psu: ASUS Strix 850W | Controller card: LSI 9300-8i & LSI 9300-16i | Cache: 5TB | Storage: 40TB

GAMING: Case: SilverStone RM44 | Mobo: ASRock B760M | Cpu: i5 13600KF | Ram: DDR5 6000mhz 32GB | Gpu: RTX 3080 | Psu: EVGA Supernova 1300W | Nvme: 1x Samsung 980 pro 1TB Monitor: Asus PG42UQ

Permalänk
Medlem

Skickade in en ansökan. Blev sugen nu när jag såg att en vanilla server startades.