Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop
Permalänk
Medlem

Pok3r Tangentbord

Tjena,

ska köpa ett nytt tangentbord och gillar detta starkt, Pok3r . Dock så har tangentbordet inte "Å,Ä,Ö" på layouten och är "klassat" som ett US International.

Går det att använda ändå och blir knapparna bredvid P & L automatiskt "Å, Ä, Ö" även om det inte står så på tangentbordet?

Har ingen koll på hur sånt fungerar därmed att jag vänder mig till er i hopp om hjälp,

Tack.

Permalänk
Medlem

Det finns att köpa med nordic iso layout på amazon.co.uk

Visa signatur

5600x/B550i @+200mhz/-30 PBO2 | Crucial (E-die) 2x16gb 3000c15 @3800c16 | XFX 319 MERC 6700XT

Permalänk
Medlem

Vilket tecken som är målat på en tangent spelar ingen roll utan det är de inställningarna (språket) för tangentbordet på datorn som gör.

Permalänk
Medlem

Hej, köp inte på corus, du kommer aldrig att få ditt tangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av davve18:

Tjena,

ska köpa ett nytt tangentbord och gillar detta starkt, Pok3r . Dock så har tangentbordet inte "Å,Ä,Ö" på layouten och är "klassat" som ett US International.

Går det att använda ändå och blir knapparna bredvid P & L automatiskt "Å, Ä, Ö" även om det inte står så på tangentbordet?

Har ingen koll på hur sånt fungerar därmed att jag vänder mig till er i hopp om hjälp,

Tack.

Jag har precis köpt två stycken olika pok3r från tyska amazon (amazon.de) med nordisk layout utan problem, se till att leveransen utförs av amazon (fulfilled by Amazon)

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

4770k still going strong.

Permalänk
Medlem
Skrivet av erssn:

Det finns att köpa med nordic iso layout på amazon.co.uk

Ser det nu, men tyvärr har den nordiska varianten ingen backlight/är inte backlit. Annars hade jag köpt den nordiska

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yaroze:

Vilket tecken som är målat på en tangent spelar ingen roll utan det är de inställningarna (språket) för tangentbordet på datorn som gör.

Så detta, https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B014T5GCLM/ref=mp_s_a_1_2?ie... skulle funka med Å, Ö, Ä? Samt vet du skillnaden mellan ANSI/ISO, detta står att det är ANSI. Tänkte om det måste vara ISO för att få det fungera som ett svenskt eller tvärtom med ANSI.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HDD 1: Surface Book 2 15" (W10 Enterprise)
HDD 2: RYZEN 5900X, 64GiB, 2TB SSD, 2080 Super (W10 Enterprise)
Colo: 3 x Dell R710 (proxmox)

Permalänk
Medlem

"Black Case", det är den vita varianten jag letar efter, tack ändå!

Skickades från m.sweclockers.com